با بهترین مارک مانیتور خودرو آشنا شوید!!!

تاریخ : ﺳﻪشنبه, 30 شهریور 1400 | بازدید : 35824 | نظرات : 3

مانیتور خودرو را می توان به عنوان یکی از جذاب ترین آپشن ها و اجزای سیستم صوتی و تصویری ماشین معرفی کرد که امکان پخش فایل‌های صوتی و تصویری، اتصال به دوربین جلو و عقب خودرو، مسیریابی و اعلام میزان سوخت، دمای هوا و... را فراهم می‌کند. امروزه که بیشتر خودروهای تولید داخل فاقد مانیتور هستند، بورس مانیتور خودرو بسیار گسترده شده است و افراد بسیاری بعد از خریداری کردن خودرو، در صدد اضافه کردن مانیتور به خودروی خود بر می آیند. مهمترین پرسشی که برای مشتریان پیش می آید این است که بهترین مارک مانیتور ماشین چیست و یا برندهای معروف مانیتور خودرو کدامند؟ در این مطلب از آپشن کالا ما به بررسی بیشتر بهترین برند مانیتور ماشین و همچنین راهنمای خرید مانیتور خودرو می پردازیم. ما را تا پایان همراهی کنید.

 

بهترین برند مانیتور خودرو

بهترین برند مانیتور خودرو

 

نصب یک مانتیور فابریک پیشرفته در خودرو یک آپشن ضروری است تا شما را در طول سفر سرگرم کند و همچنین در جهت یابی مناسب خودرو خود کمک کند. جدیدترین و بهترین مارک های مانیتور ماشین سرگرمی کامل را در حال حرکت ارائه می دهند. فیلم های فول اچ دی را می توانید با استفاده از USBیا کارت حافظه، روی صفحه نمایش ماشین تماشا کنید. دوربین عقب و سیستم حسگر خود را، برای نمای کامل 180 درجه معکوس، روی صفحه نمایش ماشین متصل کنید، یا از اتصال بلوتوث برای پاسخگویی به تماس ها و گوش دادن به آهنگ ها استفاده کنید.مسلما با وجود ده ها برند مانیتور فابریک خودرو انتخاب بهترین مارک مانیتور اندروید خودرو کار آسانی نخواهد بود. ونیکا، وستر و اسمارتک از برندهای معروف بهترین مانیتور خودرو در چند سال اخیر هستند که به دلیل کیفیت و خدمات پس از فروش عالی بیش از برندهای دیگر مانتیور خودرو نام آنها در سایت ها و بازار می شنویم. مسلما قیمت مانیتور ماشین با توجه به نوع برند و ویژگیهایش متفاوت است.

 

بهترین مارک مانیتور کوییک

 

وستر و اسمارتک ; بهترین برند مانیتور ماشین

 

وستر و اسمارتک نیز در لیست برندهای معروف مانیتور خودرو قرار می گیرند که با وجود اینکه تنها چند سالی است که به بازار عرضه شده اند ولی به دلیل کیفیت عالی، خدمات پس از فروش و گارانتی مناسب توانستند خیلی زود جای خود در بازار رقابتی برندهای مانیتور خودرو محکم کنند. پس اگر به دنبال برندهای جدیدتر و بهترین مانیتور برای ماشین خود هستید، مانیتورهای وستر و اسمارتک با ویژگی ها و امکانات منحصربه فرد می توانند همان باشند که می خواهید.

 

ونیکا، یکی از برندهای معروف مانیتور خودرو

 

ونیکا یکی از بهترین برندهای مانیتور فابریک است که چند سال اخیر در صدر لیست بهترین مارک مانیتور ماشین قرار گرفته است. ونیکا، برندی است که مجموعه ای از مانیتور های تمامی خودروهای داخلی و خارجی رو با بهترین متریال طراحی و تولید کرده و با پایین ترین و منصفانه ترین قیمت تمام شده در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. ال سی دی با کیفیت، سرعت پردازش بالا، خدمات پس از فروش در تمامی ایام هفته و پشتیبانی و پاسخگویی با حوصله ی نمایندگان، قطعات استفاده شده برند سامسونگ در مین برد مانیتورهای وینکا، استفاده از آی سی صدای فوق العاده قدرتمند و همچنین در دسترس بودن برنامه های بروزرسانی از مهمترین دلایل انتخاب این برند به عنوان بهترین برند مانیتور خودرو به شمار می آید.

وستر و اسمارتک از بهترین برند مانیتور اندروید خودرو در چند سال اخیر هستند که به دلیل کیفیت و خدمات پس از فروش عالی و گارانتی بیش از برندهای دیگر مانتیور خودرو نام آنها در سایت ها و بازار می شنویم. ویژگی ها و امکانات منحصربه فرد دو برند وستر و اسمارتک می توانند شما را شگفت زده کنند.

 

مانیتور ۲۰۶

 

مهمترین ویژگی ها و راهنمای خرید مانیتور خودرو

 

1. انتخاب نوع مانیتور

اولین نکته ای که در هنگام خرید بهترین مانیتور ماشین باید به آن توجه کنید، نوع مانیتور خودرو است. توجه به نوع آن است. فراموش نکنید که در انتخاب یک نمایشگر خودرو باید به قابلیت های مدنظر خود از دستگاه نیز توجه لازم را داشته باشید!

2. مشخصات نمایشگر

توجه به مشخصات محصول دومین نکته ای است که در انتخاب بهترین مانیتور اندروید ماشین باید در نظر بگیرید. تعیین سایز مناسب از مانیتور برای نصب در کنسول میانی، سقف و یا پشت سری صندلی های جلوی خودرو، مات و براق بودن صفحه نمایشگر، تک DIN یا دابل DIN بودن مانیتور و لمسی بودن صفحه از مهمترین نکاتی هستند که در هنگام انتخاب باید به آن توجه ای ویژه  داشته باشید.

نکته: اگر ارتفاع مانیتور قبلی در خودروی شما ۲ اینچ است باید به سراغ مدل های تک دین و اگر ۴ اینچ است باید به سراغ خرید مدل های دابل دین بروید.

نکته: نمایشگرهای مات هیچ مشکلی در صورت تابیده شدن نور خورشید به صفحه خود ندارند و این مشکل بیشتر در مدل هایی با صفحه نمایشگر براق دیده می شود.البته به یاد داشته باشید که مانیتورهایی با صفحه نمایشگر براق از قابلیت پخش تصاویر رنگی یا سیاه و سفید با کیفیت به مراتب بالاتری در مقایسه با مدل های مات برخوردارند.

3. کیفیت صدای دستگاه

کیفیت صوتی دستگاه از فاکتور مهم بعدی در انتخاب و خرید مانیتور خودرو محسوب می شود. مسلما برای داشتن مانیتورهایی با کیفیت صدای عالی باید هزینه بیشتری پرداخت کنید و اگر از جمله افرادی هستید که عاشق شنیدن صدای موسیقی و یا پخش محتوای تصویری از مانیتور خود با صدایی بلند و در عین حال شفاف هستید باید به سراغ مانیتوری بروید که از قابلیت ارتقاء بخش صوتی برخوردار باشد. در این صورت است که شما می توانید با اضافه کردن آمپلی فایر و ساب ووفر، کیفیت و وضوح صدای در حال پخش از دستگاه را افزایش دهید.

4. پورت ها و فرمت های قابل پشتیبانی

تنوع پورت های ورودی و همچنین فرمت های قابل پشتیبانی دستگاه انتخابی شما از دیگر نکات مهم هستند. حتما چک کنید که مانتیور انتخابی شما از قابلیت اتصال بی سیم (بلوتوث و وای فای) و با سیم برخوردار است و یا خیر؟ یا امکان اتصال از طریق فلش مموری (درگاه USB)، کابل AUX، خواندن انواع و اقسام لوح های فشرده و …را دارد یا ندارد؟

 

قیمت مانیتور پژو پارس

 

5. سیستم عامل مانیتور

از دیگر نکات مهم در تهیه کردن یک مانیتور خودرو توجه به نوع سیستم عامل دستگاه است. برخی از مانتیورها دارای سیستم عامل ویندوز و برخی اندروید هستند و انتخاب نوع ان به سلیقه و نظر شما بستگی دارد. مسلما امکانات و قابلیت های نصب نرم افزاری و به روزرسانی برنامه های موجود درمانیتور شما باتوجه به سیستم عامل نمی تواند کاملا متفاوت از هم باشد.

 

برندهای معروف مانیتور خودرو کدامند؟

به جرات می توانیم سه برند وینکا، وستر و اسمارتک را به دلیل کیفیت و خدمات پس از فروش عالی به عنوان بهترین برندهای مانیتور خودرو در چند سال اخیر نام ببریم.

 

 

دیدگاه ها

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
ساسان محمدی۰۹۱۳۶۴۷۵۳۶۰ گفته که :
شنبه, 05 آذر 1401
وستر من دارم عالی هستش
شایان گفته که :
یکشنبه, 09 آبان 1400
چرا وستر رو به عنوان بهترین مارک مانیتور ماشین معرفی کردید؟ چه ویژگی داره که بقیه برندها ندارن؟
مدیریت سایت در پاسخ گفته که :
کیفیت و کارایی و امکانات و قطعات به کار رفته در آن از سطح بالایی برخورداره و اینکه بردش بنفش هست که بهترین مین برد الکترونیکی محسوب میشه در صورتی که مانیتورهای دیگه موجود در بازار اینطور نیستند.
اینستاگرام