معرفی آپشن های کوییک اتومات و دنده ای (آپشن های قابل نصب روی کوییک)

تاریخ : چهارشنبه, 21 اردیبهشت 1401 | بازدید : 58451 | نظرات : 18

آپشن های کوییک، طراحی نسبتاً قابل قبول بدنه و هزینه‌های نگهداری پایین توانسته کوییک را به یک خودرو پرفروش تبدیل کند. آینه بغل برقی، سنسور عقب، کیسه هوا و ترمز ضد قفل در لیست آپشن های کوییک معمولی قرار می گیرد و البته استارت و ورود بدون کلید، مانیتور ۷ اینچی در کنسول داشبورد، کروز کنترل، قفل شدن اتوماتیک درب‌ها، فرمان برقی، شیشه‌های دودی عقب، چراغ‌های روشنایی در روز، چراغ بدرقه تا درب منزل، دکمه‌های کنترل صوتی بر روی فرمان، کامپیوتر سفری برای ارائه اطلاعات و سیستم هشدار سرقت با بوق خودرو به‌عنوان یک دزدگیر به فهرست آپشن های کوییک اتوماتیک اضافه شده است.

آپشن های کوییک آر R

آپشن های کوییک اس S

خرید آپشن کوییک

 

شما می توانید برای خرید و نصب آپشن کوییک با شماره 66761010 تماس بگیرید، ضمنا نصب آپشن در تهران بصورت رایگان انجام می شود و برای شهرستان ارسال بصورت رایگان خواهد بود.

 

آپشن های کوییک R

 

آپشن های کوییک آر R

کوییک آر یکی از انواع مختلف هاچبک گروه خودروسازی سایپا می باشد که یک سال بعد از تولید و عرضه کوییک معمولی در رنگ‌های سفید مشکی، سفید قرمز، مشکی نقره‌ای و مشکی قرمز به بازار خودرو روانه شد. این خودرو از نظر مشخصات فنی و ایمنی با مدل کوییک معمولی تفاوتی ندارد و تنها نکته تمایز بین آنها به شرایط متفاوت رنگ آمیزی بدنه و آپشن های تزییناتی مربوط می شود. جلو پنجره و سپر جلو کوییک R کاملا جدید است و رنگ سقف، سپر و آینه‌ها با رنگ اصلی بدنه تفاوت دارد. چراغ‌های کوییک آر از ساینا گرفته شده، با این تفاوت که دارای یک هاله سیاه رنگ است تا با دیگر اجزای بدنه هماهنگ باشد و چهره‌ای اسپرت پیدا کند. روی گلگیرها، پوشش پلاستیکی قرار گرفته و ریل سقفی و دفیوزر سپر جلو و سپر عقب نیز بر روی این خودرو نصب شده است. برخی از آپشن های کوییک آر دنده ای عبارت است از:

  • کیسه هوای راننده و سرنشین جلو
  • سنسور عقب
  • سیستم ضد سرقت خودرو
  • چراغ جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع
  • بالابر برقی شیشه عقب
  • آینه بغل برقی
  • برف پاکن کن عقب
  • گرمکن شیشه عقب
  • باز شدن خودکار درها بعد از تصادف
  • صندلی تاشو عقب
  • باز کردن صندوق عقب با ریموت
  • USB 

 

مانیتور اندروید هایما

 

کوییک R پلاس در مقایسه با مدل های قبلی به آپشن هایی مانند دوربین دید عقب، شیشه‌ دودی، صندلی چرمی، فرمان دی کات، رینگ الومینومی دو رنگ و تریم داخلی همرنگ با سقف مجهز شده است. اما از نظر مشخصات فنی کوییک R پلاس تفاوتی با تیبا، ساینا و مدل معمولی کوییک ندارد و دقیقا با همان پیشرانه و گیربکس عرضه می گردد .

 

آپشن های کوییک S

 

آپشن های کوییک اس S

کوییک S نسخه فیس لیفت شده کوییک معمولی است با این تفاوت که از نظر سطح طراحی و برخورداری از امکانات بیشتر یک پله بالاتر از نوع معمولی قرار داشت. مهمترین قطعه ای که تفاوت آن بیشتر به چشم بییننده می آید جلو پنجره ان است که در مدل جدید پهن تر به نظر می رسد. همچنین سپر عقب و گرافیک چراغ های کوییک S نسبت به مدلهای فعلی تغییر پیدا کرده و به روزتر شده است.

نسخه فیس لیفت شده کوییک معمولی است با این تفاوت که از نظر سطح طراحی و امکانات بیشتر یک پله بالاتر از نوع معمولی قرار داشت. مهم ترین قسمتی که جلوی دید هر بیننده ای خواهد بود، جلوپنجره آن است که در مدل جدید پهن تر به نظر می رسد. است. همچنین سپر عقب و گرافیک چراغ های کوییک اس نسبت به مدل های فعلی تغییر و بروز رسانی شده است. ویژگی ها و آپشن های کوییک S شامل موارد زیر می شود.

  • کیسه هوای راننده و سرنشین
  •  ترمز ABS،  EBD و BA
  •  فرمان هیدرولیک
  •  غربیلک فرمان طرح D
  • دسته دنده جدید
  •  شیشه ها و آینه های برقی
  •  تهویه دستی الکتریکی
  • چراغ روشنایی روز
  • جلو آمپر جدید
  •  سنسور پارک عقب
  • کامپیوتر سفر
  •  نمایشگر تعویض دنده GSI
  • سامانه مدیریتی BCM

 

قیمت مانیتور آریو

 

نسخه فول آپشن کوییک S امکانات بیشتری شامل شیشه های عقب دودی، رینگ آلومینیومی، سنسور نور، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، رهیاب ماهواره ای، قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه بر روی نمایشگر، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، دوربین عقب، سنسور باد لاستیک می باشد.

 

خرید آپشن کوییک

 

خرید آپشن کوییک

بدون شک آپشن‌های رفاهی، ایمنی و ظاهری خودروها برای خریداران بسیار مهم است. آپشن های کوییک در انواع مختلف این مدل خودرو متفاوت است و اضافه شدن هر یک از آپشن ها می تواند به حرفه ای شدن محصولات خودروی کوییک کمک کند. خرید آپشن کوییک معمولی چون آنتن اسپرت، آینه وسط مانیتوردار، پاور ویندوز، سامانه هوشمند چند منظوره و …، می‌تواند جذابیت کوییک را افزایش بدهد. قیمت آپشن های کوییک با توجه به نوع برند متفاوت است.

 

فروشگاه آپشن کالا در زمینه ی فروش و نصب تخصصی آپشن خودرو از جمله انواع مانیتور ماشین اندروید، گیرنده دیجیتال، ردیاب، انواع دوربین ها، کیلس استارتر، کروز کنترل، کنترل فرمان، پدل شیفتر و کلی آپشن های دیگر فعالیت می کند این شرکت سالهاست با کادری مجرب در خدمت شما عزیزان می باشد. با خرید آپشن های کوییک از فروشگاه آپشن کالا می توانید به اصالت کالاها و اورجینال بودن محصولات مطمئن شوید.

شما می توانید برای خرید و نصب آپشن کوییک با شماره 66761010 تماس بگیرید، ضمنا نصب آپشن در تهران بصورت رایگان خواهد بود و برای شهرستان ارسال بصورت رایگان خواهد بود.

 

انواع آپشن های قابل نصب روی کوییک عبارت هستند از:

 

سایپا کوییک به عنوان محصولی جدید در سال 1396 توسط گروه خودروسازی سایپا به بازار معرفی شد و به دلیل طراحی قابل قبول و قیمت مناسب به سرعت توانست جایگاه خود را بین جوانان در بازار پیدا کند. کوییک توسط مهندسان ایرانی طراحی شده و در واقع خودرویی هاچ بک است که با داشتن 2 روف لاین ( بار بند ) و گلگیر های پلاستیکی ظاهری شبیه به هاچ بک کراس دارد. پس از عرضه موفق کوییک، سایپا نسبت به ارائه نسخه‌های دیگر نظیر مدل کوییک R یا همان دو رنگ، نمونه اتوماتیک مجهز به گیربکس CVT ، کوییک S و همچنین نسخه‌های فول با پسوند پلاس اقدام نمود تا طیف گسترده تری از مشتریان را به خود اختصاص دهد. بسیاری از ویژگی‌های فنی این خودرو نظیر ایمنی، شتاب و پیشرانه به تیبا شبیه است و از نظر کیفیت سواری و هندلینگ در سطح کاملاً متوسطی قرار دارد. این محصول سایپا از استاندارد آلایندگی بورو 4 بهره می برد که قابل ارتفاء به یورو 5 نیز می باشد.

 

کوییک آر R چه آپشن های دارد؟
 کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سنسور عقب، سیستم ضد سرقت خودرو، بالابر برقی شیشه عقب، آینه بغل برقی، برف پاکن کن عقب، باز کردن صندوق عقب با ریموت و صندلی تاشو عقب برخی از آپشن های کوییک R به شمار می آید.

 

کدام فروشگاه اینترنتی خدمات نصب آپشن کوییک را نیز دارد؟

فروشگاه آپشن کالا در زمینه ی فروش و نصب تخصصی آپشن خودرو از جمله انواع مانیتور ماشین اندروید، گیرنده دیجیتال، ردیاب، انواع دوربین ها، کیلس استارتر، کروز کنترل، کنترل فرمان، پدل شیفتر و کلی آپشن های دیگر فعالیت می کند.

 

دیدگاه ها

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
مایذافرذت گفته که :
ﺳﻪشنبه, 19 اردیبهشت 1402
خیلی خیلی ماشین خوبی
و-ق گفته که :
یکشنبه, 14 اسفند 1401
با سلام، آیا سینی زیر موتور کوییک جزو آپشن می باشد؟ نمایندگی که قرار است ماشین ثبت نامی بنده را تحویل دهد گفته است که اگر سینی هم می خواهید باید 900 هزار تومان پرداخت کنید. اینو دیگه هیچ جای دنیا نشنیده و ندیده بودم، مسخره نیست؟
منتظر گفته که :
ﺳﻪشنبه, 09 اسفند 1401
سلام من یک عدد خودرو کوییک ثبت‌ نام کرده‌ام تحویل اردیبهشت ماه سال 1402 است می‌خواهم مانیتور نصب کنم امکان دارد لطفاً ؟
مدیریت سایت در پاسخ گفته که :
برای خرید و نصب مانیتور کوییک از مجموعه آپشن کالا با شماره 02166761010 تماس بگیرید تا کارشناسان فروش شما را راهنمایی کنند.
محمد گفته که :
دوشنبه, 24 بهمن 1401
اگر بخوام سپر جلو مثل سپر کوییک اس باشه چقدر هزینه داره خودرو من کوییک ار نقره ای مشکی هست که قرار اردیبهشت 1402 تحویل بشه
امیر نایب گفته که :
یکشنبه, 18 دی 1401
با سلام و عرض ادب نصب آپشن در زمان گارانتی خودرو کوییک از نظر شرکت و نمایندگیهای سایپا ایرادی ندارد؟؟؟ و باعث ابطال گارانتی میشود یا خیر؟؟؟ ممنون میشم جواب سوالهای بنده را بدهید. چون من کوییک صفر خریدم و در نظر دارم جهت نصب چند آپشن اقدام کنم. پایدار و سربلند باشید. سپاسگزارم. نایب.
امیر نایب گفته که :
جمعه, 16 دی 1401
با سلام من میخوام یک کوییک دنده ای بخرم و دوست دارم فول آپش باشه. هم مانیتور داشته باشه هم دوربین عقب و راهیاب داشته باشه لطفا راهنماییم کنید کدام یک از مدلهای کوییک این آپشن ها را دارا میباشد و من کدام مدل کوییک دنده ای باید بخرم. ممنون و سپاسگزارم.
علی قیاسی گفته که :
دوشنبه, 28 آذر 1401
سلام ..ما چقدر بدبخت شدیم که امکانات اولیه ماشین واسمون شده آپشن. برچسب درب و۲ تا میله شده اپشن... اگه بنز و بی ام و ماشین میزنه ما چی میزنیم. بعدا رییس ایران خودرو میگه استانداردهای ما از بنز بالاتره. پس چرا خودشون و اقازاده هاشون سوار ماشین خارجی میشن... با این پولی که ما میدیم بنز مدل ۲۰۱۴ یا ماشینهای خوب کره و ژاپن سوار بشیم
رحمت مهدی زاده ایدلو گفته که :
شنبه, 26 آذر 1401
سلام، منم کوئیک دنده ای معمولی ثبت‌ نام کردم ولی خیلی دوست دارم تمام آپشن ها را بهش اضافه کنم قرار 15 اسفند ماه 402 تحویل بگيرم به امید خدا میخواستم بدونم قبل از تحویل میشه این آپشن ها انجام بشه یاباید بعد از تحویل انجام بشه لطفاً راهنمایی کنید ممنونم
غزاله گفته که :
ﺳﻪشنبه, 22 آذر 1401
چجوری کوییک ثبت نام کنم که حتما اسمم دربیاد
سعید نوری گفته که :
چهارشنبه, 09 آذر 1401
ممنونم از توضیحات خوبتون
حسین فیضی گفته که :
جمعه, 06 آبان 1401
سلام خوب است ولی آپشن کم داره به نسبت مدلش
حسن گفته که :
پنجشنبه, 05 آبان 1401
کوئیک ار مانیتور دارد یا نه؟
جعفر غفور گفته که :
جمعه, 15 مهر 1401
سلام من کوئیک آر سفید مشکی گرفتم .خدارو شکر تا الان خیلی خوب بوده .انشالله که به بعد هم خوب باشه .
خلیل هنری گفته که :
پنجشنبه, 07 مهر 1401
سلام من تازه کوییک r ثبت نام کردم بهمن تحویل بگیرم. توکل برخدا
علی اسلامی گفته که :
جمعه, 01 مهر 1401
من کوئیک دنده ای گرفتم خیلی خوبه
سورنا رحیمی گفته که :
ﺳﻪشنبه, 15 شهریور 1401
کوییک معمولی چه امکانات و آپشن های ایمنی دارد؟
مدیریت سایت در پاسخ گفته که :
ترمز ABS - ترمز EBD ایربگ راننده و سرنشین و سامانه کمکی ترمز از امکانات کوییک معمولی می باشد.
اینستاگرام