0 تا 100 معایب کوییک دنده ای و کوییک آر و آر پلاس

تاریخ : شنبه, 18 تیر 1401 | بازدید : 36425 | نظرات : 23

کوییک اولین خودروی تمام ایرانی سایپا می باشد که علیرغم امکانات نسبتا خوب، معایب بسیاری نیز دارد. ایمنی پایین، قیمت بالا نسبت به کیفیت، تعلیق ضعیف و وجود صدای بیش از حد موتور در کابین از جمله معایب کوییک دنده ای به شمار می رود. کوییک یک خودرو هاچ بک است که از نظر ظاهر شباهت زیادی با تیبا ۲ و ساینا دارد، به طوری که در کاپوت و چراغ جلو آن با ساینا یکی است و چندان تفاوت ابعادی با تیبا ۲ ندارد. کوییک R حدودا یکسال بعد از معرفی کوییک، توسط مجموعه سایپا رونمایی شد و با کوییک آر پلاس به جز داشتن آپشن های بیشتر تفاوت چشمگیری ندارد.

 

فهرست مطالب

معایب کوییک دنده ای

مزایا ومعایب کوییک آر

نظرات کاربران درباره کوییک دنده ای 1400

نظرات کاربران درباره کوییک آر

 

معایب کوییک دنده ای

 

معایب کوییک دنده ای

1. طراحی خارجی نا هماهنگ

طراحی بدنه بدون خلاقیت و نه چندان جذاب داخلی از مهمترین مشکلات کوییک دنده ای می باشد. در واقع پلتفرم طراحی کوییک، نمونه ارتقا یافته ساینا و تیبا است که هیچ عنصر جذاب و تازه ای در طراحی ظاهری و داخلی آن دیده نمی شود. کوییک از نظر ظاهر، شباهت زیادی به ساینا دارد و ما تنها شاهد تغییرات کوچکی در سپر و جلو پنجره ای این خودرو هستیم. چراغ‌های کوییک نیز همانند ساینا است با این تفاوت که آنها دودی هستند.

 

مانیتور کوییک آر

 

2. وزن پایین و بدنه کم قدرت

یکی دیگر از معایب کوئیک دنده ای، وزن پایین و بدنه ضعیف این خودرو است. خوب است بدانید که کوییک تنها ۱۰۶۴ کیلوگرم وزن دارد و همین مسئله باعث می شود تا در هنگام حرکت هیچگونه چسبندگی به آسفالت نداشته باشد و به خصوص در هنگام بارش باران و برف مشکل ساز شود. بدنه ضعیف و کم قدرت کوییک در برابر اجسام سنگین یا تصادفات خطرناک مقاوم نیست و به همین دلیل این خودرو در رده خودروهای ناایمن قرار می گیرد. در نظر داشته باشید که کیفیت پایین و وزن کم این خودرو باعث افزایش خطر تصادف و همچنین واژگونی خودرو می شود.

 

3. شنیده شدن صدای موتور از داخل کابین

یکی از رایج ترین معایبی که رانندگان و سرنشینان خودروهای کوئیک از آن شکایت دارند، درز صدای موتور به داخل خودرو است. به این صورت که صدای موتور کوییک تا زمانی که به دور موتور 4500 برسد، در داخل کابین شنیده می شود که می تواند برای سرنشینان خودرو بسیار آزاردهنده باشد.

 

4. اتمام زودتر از موعد صفحه کلاج

یکی دیگر از مهم ترین معایب کوئیک دنده ای که می توان به آن اشاره کرد، اتمام زودتر از موعد صفحه کلاج است که استفاده از قطعات بی کیفیت و ارزان قیمت تنها دلیل آن است. به طور معمول تعویض صفحه کلاج اتومبیل باید پس از 60 هزار کیلومتر کارکرد انجام شود در حالیکه بسیار دیده شده که در خودرو کوئیک، صفحه کلاج در کیلومتر ۳۰ به اتمام می رسد. البته این نقص از معایب کوییک آر پلاس و کوییک آر نیز محسوب می شود.

 

5. استفاده از موتور قدیمی

موتور 1.5 لیتری با 87 اسب بخار، آمار بسیار ضعیفی برای کوییک است. این موتور به موتور سایپا و تیبا  بی شباهت نیست و حتی می توان گفت که موتور خودروهای سری کوییک سایپا، موتور ارتقا یافته پراید هستند. همانطور که می دانید کوییک دارای سه تیپ است و سایپا علاوه بر کوییک دنده ای برای دو تیپ دیگر کوییک نیز دقیقا از همین موتور قدیمی استفاده کرده‌است. جالب است بدانید اگرچه موتور قدیمی از معایب کوییک می باشد اما برای رانندگان کوییک دنده ای، تحمل این موتور ضعیف راحت تر است.
 

 

معایب کوییک آر پلاس

 

مزایا و معایب کوییک آر

کوییک آر و کوییک آر پلاس از تیپ های دیگر کوییک می باشند که نسبت به کوییک دنده ای دارای ظاهری متفاوت  و آپشن های رفاهی و ایمنی بیشتری هستند. با این وجود معایب کوییک دنده ای که در بالا ذکر کردیم از معایب کوییک آر نیز محسوب می شود. مشکلات برقی از دیگر معایب کوییک r می باشد. اگرچه کوییک خودرویی داخلی است اما تجهیزات رفاهی آن از چین وارد می شود و همین موضوع باعث شده‌است تا برخی از خریداران کوییک با مشکلات برقی بخش‌های مختلف مانند فیوز فن رادیتاور، کیلس استارتر، تاچ مانیتور و ... دست‌ و‌ پنجه نرم کنند.

 

مانیتور پژو پارس

 

سایپا از گیربکس اتومات CVT در کوییک آر استفاده کرده است که این گیربکس ضعیف از معایب کوییک آر پلاس و این خودرو به شمار می آید. ایرادی که در نظرات کاربران درباره کوییک آر نیز دیده می شود. گیربکس کوییک به‌قدری مشکل دارد که ممکن است در ترافیک‌های سنگین قادر نباشد خود را خنک نگه دارد و هرلحظه ممکن است خودروی شما از حرکت بایستد هر چند که سایپا مدعی است این گیربکس توسط شرکت معتبری در بلژیک طراحی شده‌است. پیشنهاد می کنیم در هنگام خرید خودروهای کوییک، حتما دنده های خودرو را چک کنید. چرا که با تعویض دنده به حالت دنده عقب متوجه صدای عجیب تقه و صداهای غیر معمول خواهید شد.

 

نظر کاربران در مورد کوییک دنده ای 1400 چیست؟

جدیدترین نظرات کاربران درباره کوییک دنده ای 1401 متفاوت است. اکثر کاربرانی که این خودرو را خریداری کرده با توجه به آپشن های نسبتا خوب، از قیمت آن راضی هستند و بر این باورند که از نظر ایمنی و کیفیت از ساینا و تیبا خیلی بهتر است. آنها همچنین در مورد میزان مصرف سوخت کوییک دنده ای نظر مثبتی دارند چرا که این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر ۷ لیتر بنزین مصرف می کند و ظرفیت باک بنزین آن ۴۰ لیتر است. البته بیشتر کاربران از مشکلات برقی، صدای زیاد موتور و لرزشی به اتاق کابین وارد می شود، شکایت داشتند. در کل نظر کاربران در مورد کوییک دنده ای تقریبا مثبت است ولی معتقدند خودروی دنده کوییک برای سفرهای درون شهری مناسب است و برای مسیرهای جاده ای و طولانی اصلا خودرو خوبی نیست.

 

مانیتور تیبا

 

نظرات کاربران درباره کوییک آر چیست؟

نظرات کاربران درباره کوییک آر متفاوت است. کاربری می گوید از نظر کیفیت سواری عالیست و بدنه آن از تیبا 2 محکمتر است و با توجه به قیمتش، آپشن های های خوبی دارد. کولر و بخاری خوبی دارد ولی صدای فن یکم بالا است ولی از نظر فنی، بسیار موتور کم استهلاکی دارد. نظر یکی دیگر از کاربران این است کندی وحشتناک که به قیافش میاد ماشین پر شتابی باشد و اتوماتیکش که کندتر. شتاب کم و صدای غرش موتور توی کابین خیلی آزاردهنده است. کاربر دیگری می گوید در رنج قیمتی خودش طراحی این خودرو بسیار بهتر از خودرو هایی مثل 405 و پرشیا و سمند هست و حداقل یک مقدار تحول توش ایجاد شده است. 

 

نظرات کاربران در مورد کوییک چگونه است؟

نظرات کوییک متفاوت است. اگرچه مشکلات برقی و صدای زیاد موتور به داخل کابین از معایب کوییک محسوب می شود ولی اکثر کاربران موافقند که با توجه به قیمتش، آپشن های های خوبی دارد.

 

کوییک دنده ای چه معایبی دارد؟

طراحی خارجی نا هماهنگ، وزن پایین و بدنه کم قدرت، شنیده شدن صدای موتور از داخل کابین و... از مهمترین معایب کوییک دنده ای می باشد.

دیدگاه ها

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
علی احمدی گفته که :
شنبه, 24 تیر 1402
کوییک تازه تحویل گرفتیم بعد ۴ روز در کیلومتر ۴۰ موتور بد کار میکرد بردیم نمایندگی گفتن یکی از سیلندرهاش کمپرس میزنه باید موتور باز شه جالبه نه هنوز هم ماشین نزد نمایندگیه هیچ کس هم جوابگو نیست.
محمد گفته که :
شنبه, 17 تیر 1402
سلام دوستان من خرداد ماه کوییک اتومات گرفتم از پارس خودرو ، زمانیکه از پارس خودرو اومدم منزل خودم دیدم کیلومتر ماشین شد 1850 ، کمربند ایمنی هم بسته بودم دیگه باز نشد ، چراغ های عقب ماشین روشن نمیشد ، فن موتور فقط دور تند کار میکرد ، دوباره بردم به پارس خودرو ماشین رو پس دادم و بعد 2 هفته بهم دوباره دادن و مشکلات رو برطرف کرده بودن ، در حال حاضر 1300 گیلومتر کارکرده ولی بهضی مواقه پمپ بنزین کار نمیکنه اصلا ، یه بار بردم نمایندگی درست کردن ولی بعضی مواقع دوباره مشکل دارم ، شیشه بالابر عقب کلا از کار افتاد ، موتور زیاد داغ میکنه ، متاسفانه اصلا براشون مهم نیست که این خودرو بیکیفیت دست مردم میرسه .
علیرضا گفته که :
یکشنبه, 11 تیر 1402
من امروز یک کوییک صفر sخریدم وقتی سوار شدم خورد تو ذوقم فکر نمی‌کردم این قدر بی کیفیت باشد الان انداختم گوشه پارکینگ حتی حوصله نگاه کردن هم بهش ندارم نمی‌دونم الان با این باید چکار کنم پولم همش حرام شد امروز همش نفرین میکردم کسانی که این بلا رو سر ما آوردند خدا از تقصیر اینها نگذرد
محمد رضا ی گفته که :
جمعه, 19 خرداد 1402
سلام نمیدونم با این همه معایبی که شما شمردید و ما هم بعنوان مصرف کننده اون رو تایید میکنیم پس چرا مسولین این کارخانه به اصطلاح خودرو ساز اینقدر مدعی اند به نظر من این با دزدی اشکارا هیچ فرقی نداره که شما جنسی رو با ادعا به مشتری بدی که اکثر قطعاتش نامرغوب و کم کارکنن چطور این پولها رو میخورید خدا تو قیامت به دادتون برسه ما که راضی نیستیم
کرار گفته که :
شنبه, 06 خرداد 1402
سلام من از مرداد ۱۴۰۰ کوئیک آر گرفتم از پارس خودرو ازهمون اول ریپ میزد ۱۰ بار بردم نمایندگی ولی نتونستن ایرادش و برطرف کنن ،تا ۳۰ هزار دوبار دیسک و صفحه عوض کرد،موتور برف پاکن، سنسور اکسیژن، کوئل، وایر، شع، سنسور دریچه گاز، همه اینا رو عوض کردم ولی درست نشد، همه رو بردم نمایندگی شماره ۱ ولی هیچی نمیفهمن، در آخر کارشناس گفت ببر بیرون عیب و پیدا کن بیار، هنوزم ریپ میزنه، حالا هم ۴۲ هزار باهاش رفتم گارانتی تموم شد بیرون نشون دادم مگن ECu ماشین چینی خرابه باید عوض بشه ،یعنی همه مشکلات ازاین بوده ۱۵ میلیون هم پولشه، خدا نگذره ازشون تو این شرایط باید جور کنم درست کنم ماشینو، توصیه میکنم نخرید ماشینو منو که داغون کرد
محسن امیدی گفته که :
دوشنبه, 08 اسفند 1401
من کوئیک ساده پارس خودرویی گرفتم از محصولات ایران خودرو خیلی سر تره هیچ موردی نداشته بستگی داره چطوری با هاش رانندگی کنی ماشین وحشی نیست ماشینی هس که باید با ظرافت ازش نگهداری کنی اگر می‌خواهید مسافر کشی یا اینکه فقط الکی راه باهاش برید یا جاده‌ خاکی بزنی بدرد نمیخوره در کل من راضی هستم و اگر درست رانندگی کنی تا صد هزار کیلومتر هم نیاز به تعویض صفحه کلاچ نداره در پایان فقط باید درست از ماشینت استفاده کنی وگرنه هر ماشینی بگیرید داستان داره
احمد گفته که :
پنجشنبه, 06 بهمن 1401
من سال ۹۹ کوییک صفر خریدم ماشین نرمیه اما معایب زیادی داره. خراب شدن مکرر سنسور میل بادامکی و کاهش محسوس شتاب خودرو، رگلاژ نبودن درب ها بخصوص درب صندوق. ماشین من به طور ناگهانی گیربکس شکست و نزدیک یک ماه در نمایندگی بود تا قطعاتش تامین شد. دنده عقب صدای تقه زیادی میده. فرمان پس از مدتی سفت میشه. اما کولر و بخاری خیلی خوبه.
Arian گفته که :
دوشنبه, 28 آذر 1401
سلام من شهریور 1401 - کوییک R - تحویل گرفتم. در ابتدا که دربها قفل نمی شد که مشخص شد از درب صندوق هست که پس از رگلارژ درب صندوق مشکل برطرف شد و جالبتر اینکه همون روز اول به من تاکید کردن به غیر از نمایندگی هر جایی دیگه ببری ماشین رو از گارانتی خارج میشه. بردم دم یه نمایندگی مشکل صندوق رو گفتم گفت تا سرویس اولیه 1000 کیلومتر نمیتونیم پذیرش کنیم حالا بنده خدا گفت خودت با پیچ گوشتی قفل پایین رو شل کن و رگلارژ کن که همین کارو هم کردم رو کیلومتر 5000 تو ترافیک تو نیم کلاچ موتور لرزش شدیدی داشت بردم نمایندگی شماره 1 (تهرانپارس) گفتن مشکل از دیسک و صفحه هست و باید تعویض بشه و تعویض شد "جهت اطلاع دوستان دیسک و صفحه تا 20 هزار کیلومتر گارانتی جزو هست " ""دوستانی که تمایل دارن کوییک R-S یا معمولی یا ساینا بخرن با مشکل دیسک و صفحه و این لرزش قطعا مواجه خواهند شد مگر اینکه دیسک و صفحه و ولئو سبز بندازین قیمتش الان 1/230/000 تومان هست"" دوباره رو 9000 کلیومتر با مشکل لرزش شدید در نیم کلاچ مواجه شدم و قبل از اینکه ببرم تعمیرگاه پیش چندتا مکانیک خبره بردم و همشون گفتن مشکل کوییک و ساینا از فلایویل هست و باید عوض بشه زمان تحویل خودرو به نمایندگی من مورد رو بهشون گفتم که حتما فلایویل رو هم تعویض کنید حتی خود کارشناس هم گفت ولی موقع تحویل تو فاکتور دیدم که فلایول رو عوض نکردن و علت رو که پرسیدم گفتن شرکت زیر بار نمیره در حال حاضر هم با مشکل سنسور میل بادامک مواجه شدم که هیچ نمایندگی تو سطح تهران نداره و فقط میگه باید بری نمایندگی مرکزی چون جنسشون جوره نمایندگی شماره 1 هم که موفقیت تو وقت گرفتنش مثل قبولی تو لاتاری هست اینایی که خدمتتون عرض کردم مشکلاتی بود که برای ماشین من بوجود اومد مشکلاتی که برای دوستان من پیش اومد از مشکل دینام - کمک های خودرو - صدای یاتاقان ها و ... بگیر اونم تو کیلومتر زیر 10 هزار تا که اونام با مشکل خدمات پس از فروش روبرو بودن با هزارتا بدبختی تونستن مشکل رو برطرف کنن تنها چیزی که سایپا روش خیلی حساسه و پیگیری میکنه سرویس های دوره ای هست که اگر طبق کیلومتری که تو دفترچه نوشته مراجعه نداشته باشید از گارانتی خارج میکنن ماشین رو اونم بخاطر اینکه پول میگیرن از مشتری براشون خیلی مهمه کولر ماشین عالیه بخاری ماشین مثل محصولات پژو پس از چند دقیقه خوب داغ میکنه هندلینگ ماشین سر پیچها خوب هست البته با تعویض لاستیک های اشغالی که روش هست خیلی بهتر هم میشه مدل هایی که رینگ اسپرت فابریک کارخونه ای دارن بلااستثنا بین 80 تا 100 کیلومتر میزنن که اصلا نمایندگی زیر بار نمیره و میگه باید ببرید بیرون بالانس کنن براتون
محمود گفته که :
جمعه, 18 آذر 1401
من کوییک R دارم نسبت به ماشینهای هم رده خودش یک سر و گردن بالاتر است. همچون پراید، ساینا و تیبا و از نظر ظاهری هم از ۴۰۵، سمند و ال ۹۰ قشنگتره و ماشین نرمی هست.
مهدی گفته که :
یکشنبه, 13 آذر 1401
با سلام من 206 اس دی داشتم چون دیگه از پس خرجش بر نیومدم فروختم (تعمیر مکرر اکسل عقب، به زوزه افتادن گیربکس، نشتی روغن هیدرولیک و جعبه فرمان و مشکلاتی از این قبیل) و کوییک صفر خریدم در ابتدا صندلی خودرو کمی اذیتم میکرد و نسبت به 206 اورگونومی خوبی نداره ولی بهش عادت خواهید کرد ولی مناسب افراد قد کوتاه نیست چون تسلط کافی از خودرو بهشون نمیده، صدای موتور اندازه ریو هست و در حد همون 206 هست شاید هم کمتر به تجربه میگم الان همه خودرو های داخلی صدای اضافی داخل کابینشون زیاده، تعادل خودرو خوبه و به دلیل استفاده از جعبه فرمان سنگین (هیدرولیک فرمان سفت) قدرت مانور هیجانی و تیز رو از راننده سلب میکنه در نتیجه امنیت خودرو بهتر شده، خودرو من که همه چیش خدارو شکر سالم بود و واقعا انتظار نداشتم به این خوبی باشه و قطعا عرض میکنم از تیبا و پراید و برخی از موضوعات فنی با توجه به وضع مملکت و استهلاک از 206 خیلی بهتره (موتور بی دردسر، ساختار ساده، موتور سرد بودن که مناسب دمای کشور ماست، فراوانی و ارزان بودن قطعات فنی نسبت به 206 چرا که 206 الان همه قطعات چینی و تقلبی شده و دیگه اون اوس موسی سابق نیست، سیستم برق ساده و دریچه گاز سیمی که به دلیل بی کیفیت بودن قطعاتی مثل دریچه گاز برقی و پدال برقی، سنسور اکسیژن و... تعمیر و نگهداری دریچه گاز سیمی ساده و ارزانتره ) سایز تایر مناسب که هم سایز خانواده پژو هست و نسبتا اندازه و عرض مناسبی رو برای بالا بردن تعادل خودرو ایجاد میکنه،ولی قطعات بدنه گرانی داره مثل چراغ ها و سپر، در مورد بد جارفتن دنده حتما سیم کلاچ ریگلاژ بشه و پدال در سطح بالاتری قرار بگیرد تا تعویض دنده راحتتر انجام بشه، و حتما ترمز دستی از کاسه ترمز چرخ عقب توسط مکانیک ماهر ریگاژ شود تا کیفیت ترمز افزایش پیدا کند، من که به غیر از بالانس نبودن چرخ و تنظیم فرمون نبودن ایرادی در خودرو تحویل گرفته خودم ندیدم در ضمن یه لرزشی کمی در هنگام نیم کلاچ کردن وجود داره که با اون هم باید کنار بیایید مگر اینکه صفحه کلاچ خیلی خوب تهیه کنید روی هم رفته نسبت به قیمتی که داره با هم رده خودش که 206 تیپ 2 هست مقایسه کنی مقرون به صرفه تر هست و من حتما پیشنهاد میکنم چیز دیگه ای که یادم رفت بگم گیربکس خودرو های داخلی اکثریت داره از شرکت نیرو محرکه تامین میشه و متاسفانه زوزه و خر خر در همه خودرو های داخلی وجود داره و خیلی خودتون رو ا ذیت نکنید و صدای ضبط رو زیاد کنید
محسن گفته که :
شنبه, 12 آذر 1401
از روزی که خریدم موتور ایراد داشت و تق تق صدا میداد. گیربکس زوزه میکشید. هیدرولیک روغن میداد. چند بار بردم نمایندگی ولی دست به سرم کردن و در نهایت فروختمش واقعا اشغال ترین ماشینی بود که داشتم.
زهرا گفته که :
چهارشنبه, 02 آذر 1401
من کوییک s دارم آبان 1401 راضی ام
فاطمه مشهدیان گفته که :
ﺳﻪشنبه, 01 آذر 1401
سلام من تقریبا ۱ ماهه کویبک ار گرفتم خیلی کامنت منفی ازش گرفته بودم و قبل این سمند و ۲۰۶ داشتم ولی انصافا ماشین خوبیه من خیلی راضی ام
اهواز گفته که :
شنبه, 28 آبان 1401
من مرداد ۱۴۰۱ ثبت نام کردم همون ماه ماشین رسید، صفحه کلاچ روی ماشین نبود اصلا.راه نمیرفت. بدنه هم ضربه داشت. بعد از ۴ماه هنوز ماشین نمایندگیه. بی نظم تر از پارس خودرو به عمرم ندیدم. تمام تلاششون اینه که ماشین های مزخرف و داغون رو به مردم قالب کنن، هیچ مسئولیتی نمیپذیرن. فقط پول مهمه
رمضانی گفته که :
دوشنبه, 23 آبان 1401
سلام من یک هفته است تحویل گرفتم ظبط ماشین خراب بود ۴ نمایندگی بردم قبول نکردند رفتم یکی خریدم گذاشتم روش دست دربها هم خیلی ضعیف است ودنده عقب ماشین خیلی خیلی بد جا میره
خوزستان گفته که :
یکشنبه, 08 آبان 1401
باسلام و درود، بنده الان دوماهه که تحویل گرفتم، ماشالله کولر خوبی نسبت به تیبا و...داره تو گرمای خشک خوزستان خیلی خوب جواب داد. قبل اینکه تحویل بگیرم خیلیا گفتن بدرد نمیخوره. حقیقتش منم تصمیم به فروش گرفتم ولی الان که تحویلش گرفتم راضیم و منصرف شدم. قابل توجه بعضیا، ماشینا همشون ایراد دارند و همشون بی عیب نیستن ارزش این قیمت رو داره آقا کوییک... با تشکر
احمدلویمی گفته که :
شنبه, 23 مهر 1401
من رفتم تهران شرکت پارس خودرو تحویل گرفتم حضوری ،خداراشکرماشین خوبیه
مظفر بوته گفته که :
جمعه, 15 مهر 1401
سلام در سرعت بالا ودر سبقت یک باره خاموش می شود که خیلی خطر ناک است
محمد احمدی گفته که :
شنبه, 02 مهر 1401
ما کوییک ۱۴۰۰ R داریم و قبلا 206 تیپ۲ و ۴۰۵ داشتم انصافا عالیه من تا الان توی مسافرت ها با ۳ سرنشین ۱۴۰ سرعت باهاش رفتم و عالیه مخصوصا سر پیج ها و... کنترلش عالیه و راضیم
محمد رضا گفته که :
ﺳﻪشنبه, 22 شهریور 1401
ما تازه کوییک خریدیم هر چند میگفتن معایب و مشکلات کوییک زیاده ولی تو ماشین صدای کابین اینقدر که میگن زیاد نیست، صندوقش هم جای یه سبد، پیک نیک و وسیله میشه. پارسال ساینا داشتیم، به نظرم خوشگل تر از ساینا است.
مدیریت سایت در پاسخ گفته که :
ممنون از توجه و نظر شما، خیلی خوبه که تجربه خودتون رو به اشتراک میگزارید.
حامد ذکرالهی گفته که :
دوشنبه, 20 تیر 1401
سپر بدنه ش خیلی زود خش می خورد رنگش می‌ریزد بخصوص سپرها که هیچ محافظ لاستیکی روی آن تعبیه نشده باید یه سری تغییرات روی این ماشین انجام بشه این همه پول می گیرند هر موقع دلشون بخواد تحویل ميدند
مدیریت سایت در پاسخ گفته که :
از اینکه نظر خود را درباره مشکلات و ایرادات کوییک دنده ای به اشتراک گذاشتید سپاسگذاریم
اینستاگرام