جک صندوق برقی خودرو چیست و چگونه کار می کند؟

تاریخ : شنبه, 13 آذر 1400 | بازدید : 3194 | نظرات : 0

با پیشرفت تکنولوژی هر روز با فناوری های جدیدی در صنعت خودرو روبرو می شویم که به طور شگفت انگیزی رانندگی با خودرو را برای ما لذت بخش و آسانتر می کند. جک برقی صندوق عقب یکی از این فناوری های جدید است که می‌توانید آن‌ را در خودروهای شاسی‌بلند، هاچ‌بک، مینی‌ون‌ها و سدان‌ها پیدا کنید و حتی کامیون‌های مدرن جدید نیز این آپشن استفاده کرده اند. راحتی اضافی می تواند زندگی با وسیله نقلیه را بدون توجه به سبک زندگی شما آسان تر کند. در این سیستم، راننده برای قفل یا باز کردن درب‌ ها، نیازی به فشار دادن دکمه روی صندوق عقب خودرو ندارد. با نصب جک برقی صندوق عقب بر روی خودروی خود؛ می‌توانید با استفاده از یک دکمه درب صندوق را باز و بسته و ارتفاع باز شدن آن را تنظیم کنید. 

جک برقی صندوق عقب خودرو چیست

مشخصات و ویژگیهای جک صندوق برقی

مزایای جک برقی صندوق خودرو

 

جک برقی صندوق عقب خودرو

 

جک برقی صندوق عقب خودرو چیست؟

فناوری پیشرفته صندوق برقی ماشین این امکان را به راننده می دهد تا با استفاده از ریموت کنترل خودرو یا با تکان دادن پای خود در زیر سپر عقب براحتی و بدون هیچ لمسی درب عقب خودرو خود را باز یا بسته کند. این آپشن با ارزش در زمانی که دست شما بعد از خرید پر است و امکان استفاده از سوئیچ خودرو را ندارید به کمک شما می آید. جک صندوق خودور با استفاده از نیروی برق باتری می‌تواند، صندوق عقب اتومبیل را باز و بسته کند.

جک صندوق عقب برقی خودرو امروزه در اکثر خودروها به صورت فابریک و توسط کارخانه نصب می شود. با برقي كردن درب صندوق عقب دیگر برای قفل یا باز کردن درب‌‌ها، نیازی به فشار دادن دکمه روی صندوق عقب خودرو نیست و تنها با زدن یک دکمه بر روی ریموت خودرو درب صندوق عقب به صورت هوشمند باز می شود و مجددا درب صندوق به صورت هوشمند بسته خواهد شد. 

نکته: در نسل جدید جک برقی صندوق عقب نیازی به فشار دادن ریموت نیست تا درب صندوق عقب باز شود و تنها کافیست ریموت در جیب شما باشد و به خودرو نزدیک شوید، سپس با پای خود زیر سپر عقب خودروی خود را لمس کنید تا در صندوق به راحتی باز شود.

آپشن جک برقی صندوق عقب قابلیت تنظیم مقدار باز شدن دارد و با تنظیم آن، درب تا حد مشخصی باز می‌شود. البته شما می توانید با توجه به شرایط مختلف، مقدار باز شدن درب صندوق را تغییر دهید. مقدار معین باز شدن درب در حافظه سیستم ذخیره می‌شود و جک تا زمانی بالا می‌رود که به این حد نرسیده باشد. این روزها رانندگی با اپشن های مدرنی مانند جک برقی صندوق عقب، سیستم کیلس استارت، آینه تاشو برقی و ... بسیار لذت بخش و راحت تر شده است. شما می توانید بهترین مارک کیلس استارت را دراینجا بخوانید.

 

قیمت مانیتور چانگان

 

مزایای جک برقی صندوق عقب

 

مشخصات و ویژگیهای جک صندوق برقی

  • قابلیت باز کردن و بستن برقی صندوق
  • قابلیت کنترل از طریق ریموت فابریک
  • نصب اسان بدون دخالت در سیم کشی
  • تنظیم میزان باز شدن درب صندوق عقب
  • کلید داخلی و کلید صندوق

 

این مطلب را از دست ندهید: ساب ووفر خودرو چیست؟

 

مزایای جک برقی صندوق خودرو

 

1. افزایش ایمنی

با نصب جک برقی صندوق بر روی خودروی خود، در زمان استفاده از صندوق عقب، ایمنی افزایش پیدا می‌ کند. این آپشن به سنسورهایی مجهز است تا در صورتی که مانعی در سر راه درب صندوق عقب باشد، از بسته شدن درب جلوگیری می‌کند. این قابلیت به ویژه برای خانواده‌هایی مفید است که دارای کودکان کم سن و بازیگوش هستند. با نصب این اپشن دیگر نباید نگران این باشید که دست کودک دلبندتان لای درب صندوق عقب در هنگام بستن گیر بیافتد و آسیب ببیند.

نکته: البته ما این آپشن را در خودروهای داخلی حتی نسبتا جدید مانند سمند سورن نمی بینیم که این خود یکی از معایب سورن پلاس می باشد.

 

2. کنترل میزان باز شدن درب

از دیگر مزایای این آپشن این است که شما می توانید میزان باز شدن در صندوق را تنظیم کنید و ان را به کنترل خود درآورید. با این مزیت دیگر نگران برخورد آن با سقف پارکینگ نخواهید بود؛ چون درب همیشه تا میزان تنظیم شده باز خواهد شد.

 

مانیتور اندروید تیگو 5

 

3. نصب آسان و راحت

نصب آسان و راحت از دیگر مزایای جک برقی صندوق خودرو محسوب می شود زیرا برای نصب جک صندوق برقی خودرو به افزودن آپشن های جدید نیازی نیست و حتی فیش هایی که برای نصب در نظر گرفته می شود، با فیش های داخلی خودرو همخوان است. بنابراین فرآیند نصب نیز به شدت آسان خواهد بود. البته بهتر است برای نصب از افراد حرفه ای و متخصص کمک بگیرید. به یاد داشته باشید که آپشن‌های مرغوب، دوام بالایی هم دارند و با کمترین نگهداری کارکردی ایده‌آل ارائه می‌دهند. افراد حرفه‌ای با نصب صحیح و استفاده از ابزارآلاتی مناسب، باعث کارکرد طولانی آپشن‌های مختلف خودرو می‌شوند.

 

4. جای کمی را اشغال می کند.

جک برقی صندوق خودرو یک قطعه بسیار ظریفی است که جای خیلی کمی را اشغال می کند و این ویژگی یک امتیاز مثبت به حساب می آید. این جک‌ها به دلیل قرار گرفتن در کناره‌های صندوق عقب، برای قرار دادن بار هیچ مزاحمتی ایجاد نمی‌کنند. همچنین از آنجا که این جک‌ها در جای مناسبی نصب می‌شوند؛ استفاده از صندوق عقب، آسیبی به آنها وارد نمی‌کند؛ و به راحتی می‌توانند سالهای طولانی کارایی داشته باشند.

 

جک برقی صندوق عقب خودرو چیست؟

فناوری پیشرفته صندوق برقی ماشین این امکان را به راننده می دهد تا با استفاده از ریموت کنترل خودرو یا با تکان دادن پای خود در زیر سپر عقب براحتی و بدون هیچ لمسی درب عقب خودرو خود را باز یا بسته کند.

 

مزایای جک برقی صندوق خودرو چیست؟

کنترل میزان باز شدن درب، افزایش ایمنی، نصب آسان و راحت و ... از مزایای جک برقی صندوق خودرو به شمار می آید.

 

دیدگاه ها

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
اینستاگرام