معرفی آپشن های پژو 2008

تاریخ : شنبه, 07 خرداد 1401 | بازدید : 3229 | نظرات : 0

نصب آپشن های پژو 2008 با توجه به خاص بودن خودرو و کمبود لوازم جانبی پژو 2008 یک ضرورت محسوب می شود. پژو 2008 یک کراس‌اوور جمع‌وجور و جذاب با یک پیشرانه ی قوی 1.6 لیتری و 160 اسب بخار قدرت، به عنوان یکی از پرشتاب ترین خودرو های کلاس قیمتی خود معرفی می شود و در کنار سیتروئن سی3، در لیست پر شتاب ترین خودرو های مونتاژی کشور نیز قرار می گیرد. ولی متاسفانه از نظر امکانات رفاهی و ایمنی وضعیت چندان رضایت بخشی ندارد و در واقع این خودرو نسبت به سایر خودروهای هم رده دارای آپشن های کمتری است. قیمت آپشن های پژو 2008 ممکن است کمی گران باشد ولی مسلما ارزش سرمایه گذاری را دارند. در ادامه بیشتر با آپشن های پژو ۲۰۰۸ آشنا خواهید شد.

 

مانیتور فابریک پژو 2008

 

نصب آپشن های پژو 2008

 

آپشن های پژو ۲۰۰۸

کروز کنترل

کروز کنترل یکی از آپشن های پژو 2008 می باشد، سیستمی که می تواند سرعت خودرو را ثابت نگه دارد به راننده این امکان را می دهد تا بدون فشردن پدال گاز همواره با یک سرعت مشخص در مسیرهای طولانی و بزرگراه ها، بتواند رانندگی راحت تری را تجربه کند. نصب این قطعه در زمان کوتاهی انجام می شود و مهمترین مزیت کروز کنترل این است که از افزایش سرعت جلوگیری می کند.

 

کروز کنترل چیست

 

سیستم ترمز اضطراری (EBS/EBA)

از جمله آپشن های ایمنی پژو 2008 می توان به سیستم ترمز اضطراری یا EBA اشاره کرد که می تواند نقش بسزایی در کاهش تصادفات رانندگی داشته باشد. اگر در صورت تصادف ناگهانی، راننده پژو 2008 به هر دلیلی نتواند از تمام قدرت ترمز خودرو استفاده کند یا به عبارت ساده تر، پدال ترمز را به طور کامل فشار دهد، سیستم EBA وارد عمل شده و نیروی اعمالی بر ترمزها را افزایش خواهد داد .

نکته: سیستم ترمز اضطراری سرعت خودرو را محاسبه کرده و نحوه ترمز راننده را بر اساس سیگنال های دریافتی از بخش هایی مانند سنسور فشار سیلندر ترمز، سنسور سرعت و سوئیچ چراغ ترمز اصلاح می کند.

 

کنترل سرعت در سربالایی(HAC)

یکی از آپشن های مورد استفاده در اکثر کراس اوورها یا شاسی بلندها، سیستم HAC یا کنترل حرکت در سربالایی است. به لطف این سیستم، پس از رها کردن پدال ترمز پژو 2008 در یک سربالایی، خودرو در جای خود می ماند و تا زمانی که پای خود را روی پدال گاز نگذارید، به سمت عقب حرکت نمی کند.

 

سنسور و دوربین پارک

از آنجایی که پژو 2008، مانند اکثر کراس اوورها، فضای محدودی از نمای پشتی خودرو در معرض دید راننده قرار می دهد، برای پارک خودرو باید از سیستم های کمک پارک استفاده کنید.سنسورهای پارک عقب و همچنین دوربین دید عقب از دیگر آپشن های ایمنی پژو 2008 هستند که می توانند به شما در پارک پژو 2008 کمک کنند. علاوه بر هشدار سنسور پارک، هنگام حرکت به سمت عقب نیز می توانید از تصاویر نمایش داده شده در مانیتور 7 اینچی در مرکز داشبورد استفاده کنید.

 

سیستم هشدار پارامتریک

سیستم هشدار پارامتریک، آپشن پژو 2008 است که می تواند امنیت کابین خودرو را افزایش دهد. این سیستم که از طریق کلید سمت چپ فرمان فعال می شود، در واقع یک سنسور تشخیص حرکت است که پس از فعال شدن می تواند هرگونه حرکت اضافی در محیط رله چشمی یا ورود غیرمجاز را تشخیص داده و آژیر خودرو را به صدا درآورد. لازم به ذکر است که حسگرهای حرکتی یا همان چشم های سیستم هشدار پارامتریک روی ستون های A قرار می گیرند.

 

سنسور باران

از دیگر آپشن های بسیار کاربردی پژو 2008، سنسور باران یا برف پاک کن خودکار می باشد که در روزهای بارانی فواید زیادی دارد. زمانی که دسته برف پاک کن در حالت Auto قرار گیرد، سیستم برف پاک کن خودکار فعال خواهد شد و با خارج کردن از حالت Auto نیز غیرفعال می شود؛ همچنین میزان حساسیت سنسور باران پژو 2008 نیز با توجه به نیاز شما قابل تنظیم است.

 

سیستم کنترل فشار باد تایر (TPMS)

این سیستم یکی دیگر از گزینه های پژو 2008 است. سنسورهای سیستم TPMS فشار باد تمامی لاستیک ها را بررسی می کنند. در صورت افت محسوس فشار هر یک از لاستیک ها، چراغ زرد رنگ سیستم TPMS در پشت آمپر خودرو نمایش داده می شود. در چنین مواقعی بهتر است فشار باد لاستیک را هر چه سریعتر تنظیم کنید تا از حوادث احتمالی جلوگیری شود.

 

دیگر آپشن های پژو ۲۰۰۸ عبارت است از:

  • صفحه لمسي 7 اينچي، شش بلندگو، USB، بلوتوث، Mirror Screen
  • 6 ایربگ (ایربگ راننده و سرنشین جلو، جانبی سرنشینان جلو، پرده ای)
  • تهويه دو منطقه ای اتوماتيک با سيستم خنک کننده داشبورد
  • سیستم تهویه مطبوع اتوماتيك همراه با دریچه تهویه عقب
  • آینه های جانبي برقي تا شونده
  • سیستم روشنایی در روز LED
  • چراغ های خودکار(Auto Light)
  • كليدهاي کنترل روي فرمان(MFC)

 

نصب و فروش آپشن های پژو 2008

خودرو پژو 2008 از تجهیزات نسبتا خوبی بهره‌مند است اما همانند اکثر خودروها کمبود بعضی تجهیزات جانبی همچون کنسول وسط 2008، آینه الکتروکرومیک، کیلس استارتر و… در این خودرو مشاهده می شود. فروشگاه آپشن کالا در زمینه ی فروش و نصب تخصصی آپشن های خودرو از جمله انواع مانیتور فابریک، گیرنده دیجیتال، ردیاب، انواع دوربین ها، کیلس استارتر، کروز کنترل، کنترل فرمان، پدل شیفتر و کلی آپشن های دیگر فعالیت می کند. با خرید از فروشگاه آپشن کالا می توانید به اصالت کالاها و اورجینال بودن محصولات مطمئن شوید و با نصب آپشن های پژو 2008 اورجینال، خودروی خود را کامل و لذت بیشتری از آن ببرید.

شما می توانید به راحتی و در کمترین زمان انواع آپشن های پژو 2008 را از طریق این فروشگاه اینترنتی به صورت مستقیم خرید کنید. انواع آپشن های پژو 2008 قابل سفارش عبارت هستند از:

  • مانیتور ماشین
  • مانیتور پشت صندلی
  • کیلس استارتر
  • آینه تاشو برقی
  • دنده پشت فرمان
  • کروز کنترل

 

 

قیمت مانیتور پشت صندلی اندروید

 

 

پژو 2008 چه آپشن هایی دارد؟

کروز کنترل، سیستم ترمز اضطراری (EBS/EBA)، سنسور و دوربین پارک، سیستم هشدار پارامتریک، سنسور باران، کنترل سرعت در سربالایی(HAC)، صفحه لمسي 7 اينچي، شش بلندگو، USB، بلوتوث، Mirror Screen برخی از آپشن های پژو 2008 محسوب می شوند.

 

چه آپشن هایی بر روی 2008 قابل نصب می باشند؟

انواع مانیتور فابریک، کروز کنترل، سیستم ایموبیلایزر، دنده پشت فرمان، آینه تاشو برقی و کیلس استارتر از جمله اپشن های قابل نصب بر روی 2008 می باشند.

 

دیدگاه ها

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
اینستاگرام