معرفی آپشن های جک j4

تاریخ : چهارشنبه, 04 آبان 1401 | بازدید : 37911 | نظرات : 0

جک j4 خودرویی چینی است که در ایران توسط کرمان موتور مونتاژ و به بازار عرضه می شود. البته این خودرو به دلیل مشکلات مختلف و نداشتن آپشن های مدرن آن طور که انتظار می رفت با استقبال خوبی روبرو نشد. تجهیزات و آپشن های جک جی 4 نسخه های قدیمی معمولی و محدود است و هیچ مانیتور و سانروفی در آنها وجود ندارد و تنها تجهیزاتی که می توانیم به عنوان شاخص ترین آپشن های این خودرو نام ببریم شامل کروز کنترل، اتولایت، حسگر پارک عقب و سیستم پایش فشار باد تایرها می شود. البته در جک j4 جدید تجهیزاتی مثل سیستم مالتی مدیا با نمایشگر اندرویدی ۱۱ اینچی به همراه رینگ‌های جدید، دیلایت، ترمز دیسکی عقب و از همه مهم‌تر سیستم کنترل پایداری به عنوان آپشن جک j4 به این خودرو اضافه شده است.

 

آپشن های جک j4

آپشن های جک جی 4 جدید

آپشن های قابل نصب جک j4

برای نصب و خرید آپشن های جک j4 به کجا مراجعه کنیم؟

 

آپشن های جک j4

متاسفانه کرمان موتور با سیاست گذاری های اشتباه در انتخاب آپشن های J4 باعث شد تا این خودرو نتواند رضایت خریداران را در امکانات رفاهی و ایمنی به دست آورد. اگرچه این خودرو از آپشن هایی مانند کروز کنترل، سنسور دنده عقب، سنسور نور و پایش فشار باد لاستیک ها برخوردار است ولی نبود سیستم های کنترل پایداری، شروع حرکت در شیب و سنسور باران به نقاط ضعف این خودرو تبدیل شده است. کروز کنترل به راننده کمک می‌کند تا بدون نیاز به استفاده از پدال گاز و با دکمه‌های جانبی سرعت خودرو را روی میزانی مشخص تنظیم کرده و نگه دارد. صرفه جویی در مصرف سوخت و متناسب آن کاهش الودگی هوا از مزایای این آپشن می باشد.

 

آپشن های جک جی 4

 

قیمت مانیتور ماشین

 

برخی از آپشن ها و امکانات رفاهی جک جی 4  شامل موارد زیر می باشد:

  • شيشه بالابر راننده با قابليت باز شدن بصورت تک لمسی + آینه های جانبی برقی با گرمکن
  • چراغ‌های جلو مجهز به سیستم مشايعت تا درب منزل
  • چراغ راهنما بر روی آینه های جانبی
  • كنترل سيستم صوتي از روی فرمان
  • دو کیسه هوای راننده و سرنشین جلو
  • توزیع الکترونیکی نیروی ترمز  EBD
  • ريموت با كنترل از راه دور
  • قفل مركزی + دزدگير
  • قفل شدن اتوماتيك درب‌ها
  • سنسور پارك عقب
  • حسگر نور (Auto light)
  • تنظيم دستی ارتفاع فرمان
  • ترمز ضد قفل ABS
  • روكش صندلی چرم
  • شيشه های جانبی برقی
  • مه شکن جلو و عقب
  • کامپیتر سفری
  • کروز کنترل

 

معایب کروز کنترل چیست

 

آپشن های جک جی 4 جدید

در نسخه های جدید جک j4 علاوه آپشن های نسخه قدیمی از امکانات رفاهی و ایمنی بیشتری نیز برخوردار است که از نقاط قوت این خودرو می باشد. نمایشگر اندرویدی ۱۱ اینچی یکی از آپشن های جدید جک جی ۴ است که نه تنها کابرد زیادی دارد بلکه باعث زیباتر شدن فضای داخلی شده است. این آپشن جذاب امکان پخش فایل‌های صوتی و تصویری، اتصال به دوربین جلو و عقب خودرو، مسیریابی و اعلام میزان سوخت، دمای هوا و... را فراهم می‌کند. همچنین آپشن هایی مانند سیستم کنترل پایداری، ترمز های دیسکی برای هر 4 چرخ و دیلایت برای افزایش ایمنی این خودرو به ان اضافه شده است. در قسمت امکانات رفاهی نیز می‌توان به افزوده شدن مواردی مانند: دو عدد کیسه هوا، مانتیور لمسی، کروز کنترل،سیستم نشان دهده باد تایرها، سنسور نور و تریم چرمی کابین خودرو اشاره کرد.

 

آپشن های قابل نصب جک j4

1. سیستم کیلس استارت

یکی از آپشن های قابل نصب بر روی این خودرو، سیستم کیلس استارت می باشد. این سیستم کیلس به کمک یک کلید یا کارت هوشمند عمل می‌کند و راننده تنها باید سوییچ را در دست جیب یا کیف خود به همراه داشته باشد. راحتی و امنیت بالا خودرو مهمترین مزیت این آپشن قابل نصب محسوب می شود تا جاییکه سارقان نمی‌توانند در را بدون کلید باز کرده و حتی با شکستن شیشه خودرو موفق به روشن کردن خودرو شوند.

 

قیمت کیلس استارتر

 

2. مانیتور فابریک خودرو

مانیتور جک j4 دیگر آپشن این خودرو است که می توان بر روی نسخه های قدیمی این خودرو نصب کرد و از امکانات و قابلیت های در حین رانندگی لذت برد. مانیتور فابریک با دو سیستم عامل ویندوز و اندروید به بازار عرضه می شود که اگر به قابلیت های جدید و تکنولوژی علاقه زیادی دارید، مانیتور هایی با سیستم عامل اندروید می توانند پاسخگوی نیازهای شما باشند.

 

نصب آپشن های جک جی 4

 

3. سیستم رادار نقطه کور

با نصب این آپشن جک j4  می توانید امنیت رانندگی خود را تا حدود زیادی افزایش داده، با خیالی آسوده تر مسیر خود را تغییر دهید و بهترین تصمیم را در هنگام رانندگی بگیرید. این سیستم می تواند از خیلی از تصادفات رانندگی به راحتی جلوگیری کند .

4. آینه تاشو برقی

یکی دیگر از آپشن های قابل نصب بر روی جک جی 4، آینه تاشو برقی می باشد که به شدت از خسارت‌های وارد شده به آینه‌های جانبی خودرو می کاهد. آینه های تاشو به آسانی و با فشار یک دکمه جمع می‌شوند و رانندگان خودرو دیگر هیچ نگرانی در هنگام عبور از خیابان های تنگ و همچنین پارک کردن در جاهای شلوغ را ندارند.

 5. سنسور باران

از دیگر آپشن های بسیار کاربردی جک j4 ، سنسور باران یا برف پاک کن خودکار می باشد که در روزهای بارانی بسیار کاربردی است. زمانی که دسته برف پاک کن در حالت Auto قرار گیرد، سیستم برف پاک کن خودکار فعال خواهد شد و با خارج کردن از حالت Auto نیز غیرفعال می شود؛ همچنین میزان حساسیت سنسور باران نیز با توجه به نیاز شما قابل تنظیم است.

 

مانیتور پژو پارس

 

برای نصب و خرید آپشن های جک j4 به کجا مراجعه کنیم؟

فروشگاه آپشن کالا در زمینه ی فروش و نصب تخصصی آپشن های خودرو از جمله انواع مانیتور فابریک، گیرنده دیجیتال، ردیاب، انواع دوربین ها، کیلس استارتر، کروز کنترل، کنترل فرمان، پدل شیفتر و کلی آپشن های دیگر فعالیت می کند. خبر خوب این است که شما می توانید به راحتی و در کمترین زمان محصول مورد نظر خود را از طریق این فروشگاه اینترنتی به صورت مستقیم خرید کنید و نصب آپشن ها به صورت رایگان توسط مجموعه آپشن کالا انجام خواهد شد.

دیدگاه ها

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
اینستاگرام