آپشن های چانگان cs35 چیست و برای نصب به کجا مراجعه کنم؟

تاریخ : شنبه, 28 آبان 1401 | بازدید : 2023 | نظرات : 0

آپشن های چانگان cs35 شامل سانروف، کروزکنترل، کامپیوتر سفری، سنسور دنده عقب، فرمان برقی مجهز به کلیدهای کنترلی، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، مه‌شکن‌های جلو و عقب، سنسور نور و ... می باشد. چانگان cs35 این کراس اور چینی در دو تیپ دنده ای و اتومات در بازار ایران موجود می باشد که از نظر آپشن و امکانات رفاهی و امنیتی یکسان نیستند و نسخه دنده‌ای این خودرو فاقد امکاناتی مانند کیسه‌های هوای جانبی، سانروف، کروز کنترل، صندلی چرمی و آینه‌های تاشو برقی می باشد. دی وی دی فابریک، سنسور جلو و کیلس استارتر از جمله آپشن هایی هستند که در نمونه‌های مونتاژ شده از خودروی چانگان CS35 در ایران مشاهده نمی‌شوند. بهتر است برای نصب آپشن های چانگان cs35 به مراکز معتبری که برای انجام این کار وجود دارد مراجعه کنید و از سپردن کار به تعمیرکاران بی‌تجربه خودداری نمایید.

 

فهرست مطالب:

آپشن های چانگان cs35

آپشن های قابل نصب بر روی چانگان cs35

برای نصب آپشن های چانگان cs35 به کجا مراجعه کنیم؟

 

آپشن های چانگان cs35

 

آپشن های چانگان cs35

کراس اوور جمع و جور CS۳۵، ظاهری اسپرت دارد و از امکانات رفاهی و ایمنی نسبتا خوبی برخوردار است. یکی از بهترین آپشن های چانگان cs35، سیستم فرمان برقی می باشد. سیستم فرمان برقی خلاف سیستم‌های هیدرولیک رایج، از نیروی موتور برای چرخاندن چرخ‌ها کمک نمی‌گیرد. بنابراین افزون بر نرمی بیش‌تر، راندمان پیشرانه نیز افزایش می‌یابد و مصرف سوخت در نهایت کم‌تر می‌شود. از دیگر امکانات و آپشن های مهم چانگان CS۳۵ اتوماتیک هم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

مانیتور چانگان

 

  • ترمزهای دیسکی بر روی چرخ‌های جلو و عقب مجهز به سیستم‌های ABS، EBD، ESP، TCS و HBA
  • چراغ‌های هالوژن جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع
  • آینه‌های تاشو برقی مجهز به راهنما
  • کمربندهای ایمنی مجهز به پیش کشنده
  • سیستم صوتی مجهز به ۶ بلندگو
  • چراغ روز و سنسور نور
  • ۴ کیسه هوای سرنشینان جلو و جانبی
  • کامپیوتر اطلاعات سفر
  • روکش‌های چرمی صندلی‌ها
  • سنسور پارک عقب
  • سانروف
  • کروز کنترل
  • ایموبلایزر

البته آپشن های رفاهی چانگان CS۳۵ در حد نیاز است و تنها نقطه ضعف فهرست آپشن های این خودرو در برابر رقبایی مانند جک اس 3، فقدان سیستم چند رسانه‌ای با نمایشگر لمسی و دوربین عقب است.

 

آپشن های قابل نصب بر روی چانگان cs35

1. کیلس استارتر

اگرچه آپشن کیلس استارت در برخی نمونه‌های وارداتی خودروی چانگان CS35 وجود دارد، اما معمولا این قابلیت در نمونه‌های مونتاژ شده این خودرو چینی در ایران مشاهده نمی‌شود. نصب قابلیت کیلس استارتر به عنوان آپشن‌ چانگان CS35 روی این خودروی چینی صاحب خودرو را از این امکان برخوردار خواهد کرد تا بدون استفاده از کلید، موتور خودرو را روشن نماید و همچنین قفل درها را باز کند.

 

2. آینه تاشو برقی

یکی دیگر از اپشن های قابل نصب بر این خودرو، آینه تاشو برقی می باشد که البته در مدل اتوماتیک خودرو چانگان CS35، ما شاهد وجود آینه های جانبی برقی هستیم اما در مدل دستی این خودرو هیچ نشانی از این آپشن نیست. به لطف وجود آینه های برقی، تنظیم آینه های جانبی خودرو چانگان CS35 به صورت راحت و بدون زحمت امکان پذیر خواهد بود و هر زمان که راننده بخواهد می تواند آن ها را باز یا کاملا جمع کند.

 

مانیتور ۲۰۶

 

3. مانیتور فابریک چانگان cs35

متاسفانه چانگان CS35 از سیستم صوتی چندان حرفه ای نبوده و فاقد نمایشگر لمسی با قابلیت های به روز می باشد. صاحبان این خودرو با نصب مانیتور چانگان CS35، می توانند لذت اجرای موسیقی با سطح کیفیتی بسیار بالا را در حین رانندگی تجربه کنند. این محصول توانایی پخش فایلهای تصویری با کیفیت FULL HD 1080P را داشته و به صورت چند لمسی عملکردی سریع و دقیق دارد. این مانیتور دارای قابلیت های منحصربه فردی مانند بلوتوث، جی پی اس، دوربین جلو و ... می باشد و از فرمت های mp3 , wma , wav , mpeg , mp4 , av  پشتیبانی می کند. توجه داشته باشید که این سیستم صوتی و تصویری دیگر قابلیت پخش دیسک یا DVD را ندارد و تنها از طریق کابل AUX و USB می توان اطلاعات را به آن منتقل نمود. همچنین امکان اتصال از طریق WiFi و بلوتوث نیز فراهم است و گوشی های اندروید می توانند تمام صفحه خود را بر روی نمایشگر جدید CS35 بیاندازند.

 

4. سنسور جلو

این محصول یکی دیگر از آپشن های قابل نصب بر روی چانگان CS35 می باشد. اگرچه هر دو نسخه دستی و اتوماتیک خودرو چانگان CS35 از سنسور پارک عقب بهره می برند، اما هیچ نشانه ای از وجود سنسور جلو در این خودرو وجود ندارد و صاحبان خودرو می توانند با نصب آن به صورت یک آپشن مجزا از قابلیت های ویژه آن به خصوص در هنگام پارک خودرو و یا حرکت آن در تاریکی استفاده کنند. معمولا این سنسور بر روی سپر این خودرو نصب می شود و به طرق مختلف راننده را از وجود موانع مختلف مطلع می کند.

 

5. کروز کنترل

یکی دیگر از آپشن هایی که در مدل دستی چانگان cs35 دیده نمی شود، کروز کنترل است. این آپشن مدرن با ثابت نگه داشتن سرعت خودرو، به راننده اجازه می‌دهد تا به میزان دلخواه و بدون نیاز به دخالت عوامل خارجی، سرعت خودرو را در یک وضعیت مشخص نگه دارد. کروز کنترل کمک می‌کند تا بدون نیاز به استفاده از پدال گاز و با دکمه‌های جانبی سرعت خودرو را روی میزانی مشخص تنظیم کرده و نگه دارید.

 

آپشن های ال 90

 

برای نصب آپشن های چانگان cs35 به کجا مراجعه کنیم؟

بدون شک آپشن‌های رفاهی، ایمنی و ظاهری خودروها برای خریداران بسیار مهم است و اضافه شدن هر یک از آپشن ها می تواند به حرفه ای شدن محصولات خودروی شما کمک کند. فروشگاه آپشن کالا در زمینه ی فروش و نصب تخصصی آپشن های خودرو از جمله انواع مانیتور فابریک، گیرنده دیجیتال ، ردیاب ، انواع دوربین ها ، کیلس استارتر ، کروز کنترل ، کنترل فرمان، پدل شیفتر و کلی آپشن های دیگر فعالیت می کند. با خرید و نصب آپشن و امکانات رفاهی چانگان cs35 از فروشگاه آپشن کالا می توانید به اصالت کالاها و اورجینال بودن محصولات مطمئن شوید. شما می توانید به راحتی و در کمترین زمان انواع آپشن های چانگان cs35 را از طریق این فروشگاه اینترنتی به صورت مستقیم خرید کنید. انواع آپشن های چانگان cs35 قابل سفارش عبارت هستند از:

 

چانگان cs35 چه آپشن و امکاناتی دارد؟

آپشن های چانگان cs35 شامل سانروف، کروزکنترل، کامپیوتر سفری، سنسور دنده عقب، فرمان برقی مجهز به کلیدهای کنترلی، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، مه‌شکن‌های جلو و عقب، سنسور نور و ... می باشد.

 

برای نصب آپشن های چانگان cs35 به کجا مراجعه کنیم؟

بهتر است برای نصب آپشن های چانگان cs35 به مراکز معتبری که برای انجام این کار وجود دارد مراجعه کنید و از سپردن کار به تعمیرکاران بی‌تجربه اجتناب کنید.

 

دیدگاه ها

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
اینستاگرام