معرفی آپشن های اچ سی کراس + برای نصب آپشن های h30 به کجا مراجعه کنم؟

تاریخ : شنبه, 10 دی 1401 | بازدید : 6780 | نظرات : 1

آپشن های اچ سی کراس شامل سیستم مولتی‌مدیا مجهز به مانیتور ۶٫۵ لمسی، سیستم نویگیشن سخنگو، صندلی راننده دارای قابلیت تنظیم دستی در شش‌جهت، صندلی‌های عقب تاشو، شیشه‌های برقی جلو و عقب، سانروف برقی، فرمان تلسکوپی دارای تنظیم چهار جهتِ، آینه‌های مجهز به سیستم گرمایشی و راهنما، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و… می باشد. امکانات و آپشن های متنوع اچ سی کراس که از نقاط قوت و مزایای این خودرو به شمار می رود، آن را به رقیبی سرسخت برای خودروهایی همانند رنو ساندرو تبدیل کرده است. امروزه تمامی آپشن های اچ سی کراس در بازار و فروشگاه های لوازم خودرو از نوع اورجینال و تضمین شده موجود می باشد و شما با مراجعه به مراکز و فروشگاههای معتبر برای نصب آپشن برای اچ سی کراس با مشکل مواجه نخواهید شد.

 

فهرست مطالب :

آپشن های اچ سی کراس

آپشن های قابل نصب بر روی اچ سی کراس

خرید و نصب آپشن های اچ سی کراس

 

آپشن های مخفی اچ سی کراس

 

آپشن های اچ سی کراس

اچ سی کراس خودرو چینی است که به دلایل مختلف قیمت قابل قبول، امکانات و آپشن های متنوع و همچنین پیشرانه به کار رفته شده در آن نظر مشتریان زیادی را به سوی خود جلب می کند. این خودرو را می توان در 3 موقعیت مختلف رانندگی قرار داد که می توان آن ها را آپشن های اچ سی کراس نیز نامید. انتخاب این حالت ها بر اساس وضعیت جاده است. این موقعیت ها شامل رانندگی در جاده های برفی، رانندگی عادی و رانندگی  اسپورت است. رانندگی در جاده های برفی باعث حرکت خودرو با دور موتور کم و شتاب کم می شود که از سر خوردن روی برف جلوگیری می کند. در حالت رانندگی اسپرت، خودرو با دور موتور بالاتر از حالت عادی دنده را عوض می کند که باعث می شود دور موتور نسبت به حالت عادی افزایش یابد.

 

معایب اچ سی کراس

 

سایر آپشن های اچ سی کراس شامل موارد زیر می باشد:

حالت های گوناگون دنده : یکی از آپشن های مهم اچ سی کراس، حالت های گوناگون دنده نظیر حالت دنده یک/دو ، حالت O/D و اسپرت و حالت رانندگی در جاده لغزنده می باشد که نبود تیپ ترونیک بر روی گیربکس را به طور کامل جبران نموده است.

آینه ها : آینه های جانبی برقی با قابلیت گرم کنندگی ، سیستم تهویه اتوماتیک ، صندلی راننده با قابلیت تنظیم دستی

سیستم صوتی : دو عدد تیوتر و ۴ عدد بلنگو ، صفحه نمایشگر لمسی ۵ اینچی ، قابلیت پخش فایل های تصویری و دارای پورت  USB ، AUX  ،GPS    و کارت سی دی  و بلوتوث

آپشن های تزئیناتی : روکش های چرمی و غربیلک فرمان ، صندلی های پارچه ای دورنگ ، قطعات تزئینی دور بدنه ، سپرها و آینه های جانبی همرنگ با بدنه

تجهیزات ایمنی : مانند ایموبلایزر ، دوربین دید عقب ، قفل میکروسوییچ درب ها ، سنسور دنده عقب ، چراغ مه شکن جلو و عقب و ایزوفیکس

سیستم فرمان : فرمان هیدرولیک ، با تنظیم ۴ حالته و دارای کلیدهای کنترلی سیستم صوتی  و بلوتوث

ترمزها : سیستم جلو دیسکی با قابلیت خنک کنندگی ، ترمزهای تو پر و دیسکی عقب ، ترمز ضد قفل با سیستم توزیع ABS + ABD

صندلی ها : صندلی ۶ حالته راننده با قابلیت تنظیم دستی  و صندلی های تاشو عقب

 

تميز كردن روكش صندلي ماشين با جوش شیرین

 

شیشه ها : شیشه های جلو و عقب با قابلیت بالابر برقی

رینگ و لاستیک ها : رینگ اسپرت آلومینیومی ۲۰۵/۵۰R 16

سیستم تهویه : اتوماتیک

 

آپشن های اچ سی کراس

 

آپشن های قابل نصب بر روی اچ سی کراس

1. کروز کنترل

کروز کنترل یکی از آپشن های رفاهی و کنترلی است که در ترکیب با گیربکس اتوماتیک می تواند سطح راحتی بالاتری را برای راننده فراهم کند. شرکت دانگ فنگ آپشن کروز کنترل را در هیچ یک از نسخه های استاندارد اچ سی کراس به طور رسمی عرضه نکرده است. اما شرکت های همکاری با این خودروساز چینی، کروز کنترل را به صورت فابریک و سفارشی برای این هاچ بک کراس طراحی کرده اند. اما از آنجاکه دسترسی به قطعات رسمی برای این خودرو در بازار ایران چندان آسان نیست، صاحبان این خودرو می توانند از یونیت ها و قطعات طرح فابریک استفاده کنند که کیفیت قابل قبولی دارند. در نظر داشته باشید برای نصب آپشن برای اچ سی کراس حتما به نصابان ماهر مراجعه کرده و از آنها بخواهید که از سوکت های فابریک نصب شده روی خودروی شما استفاده کنند. زیرا در ایران خودرو H30 کراس با سیم کشی های مختلفی عرضه شده است و بهتر است کروز کنترل های سازگار با نقشه برقی خودرو خود را تهیه کنید.

 

کروز کنترل چیست

 

2. رادار نقطه کور

این محصول نیز از دیگر آپشن های قابل نصب بر روی این خودرو می باشد که ما آن را به افرادی پیشنهاد می دهیم که می‌خواهند ایمنی خودروی خود را افزایش دهند، یا نمی خواهند تجربه تلخ تصادف در هنگام گردش به چپ یا راست، یا تغییر لاین، یا دنده معکوس برایشان دوباره تکرار شود. این آپشن در کاهش نقاط کور خودرو با شناسایی اجسام، موانع و خودروهای واقع در نقاط کور به شما کمک می‌کند. بنابراین اگر خواهان کیفیت و ایمنی هستید، یکی از بهترین گزینه ها، آپشن رادار نقطه کور اچ سی کراس می‌باشد.

3. کیلس استارتر

آپشن کیلس استارت اچ سی کراس یکی از بهترین پیشنهادات ما به شما می باشد. با نصب این آپشن لوکس و مدرن می توانید ضریب امنیت ماشین خود را افزایش داده و دیگر  نگران سرقت خودرو خود نباشید. با این سیستم شما یک کارت هوشمند خواهید داشت که با نزدیک شدن به ماشین، قفل درب‌های آن بصورت خودکار باز می‌شود و با دور شدن نیز درب‌ها بصورت اتوماتیک قفل می‌شوند.

 

قیمت کیلس استارتر

 

4. دی وی دی فابریک اچ سی کراس

با نصب مانیتور اندروید اچ سی کراس با تاچ لمسی می توانید سیستم صوتی خودرو خود را ارتقا دهید و از امکانات به روز آن لذت ببرید. مانیتورها اندازه‌های گوناگونی دارند و می‌توانند در کنار امکانات صوتی و تصویری و مسیریابی، اطلاعات گوناگون خودرو، نمای عقب از طریق دوربین و… را به اطلاع راننده برسانند. این محصول فایل‌های تصویری را از طریق پخش آنلاین از وبسایت ها، حافظه داخلی و یا اتصال از طریق USB فراهم می‌کند. به دلیل هوشمند بودن این مانیتور خودرو، شما می توانید تلویزیون را آنلاین تماشا کنید و با نصب نرم افزار صدا و سیما، لنز ایرانسل و تلوبیون به راحتی تلویزیون را از بستر اینترنت ملی با هزینه بسیار ناچیز مشاهده کنید.

 

خرید و نصب آپشن های اچ سی کراس

خودروی اچ سی کراس به علت داشتن تجهیزات جانبی و همچنین داشتن قابلیت نصب آپشن های کاربردی, طرفداران زیادی دارد. اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید، می توانید با نصب آپشن برای اچ سی کراس از رانندگی با آن بیشتر لذت ببرید. فروشگاه کالا آپشن در زمینه فروش و نصب تخصصی آپشن های خودرو از جمله مانیتور خودرو، گیرنده دیجیتال، ردیاب، دوربین، کیلس استارتر، کروز کنترل، فرمان، پدل شیفتر و سایر آپشن ها فعالیت داشته است. این شرکت سالهاست که با کادری مجرب در خدمت شماست. شما می توانید با اطمینان از اورجینال بودن محصولات در کمترین زمان به صورت مستقیم گزینه های مورد نظر خود را از طریق این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

 

اچ سی کراس چه آپشن ها و امکاناتی دارد؟

سیستم مولتی‌مدیا مجهز به مانیتور ۶٫۵ لمسی، سیستم نویگیشن سخنگو، صندلی راننده دارای قابلیت تنظیم دستی در شش‌جهت، صندلی‌های عقب تاشو، شیشه‌های برقی جلو و عقب، سانروف برقی، فرمان تلسکوپی دارای تنظیم چهار جهتِ، آینه‌های مجهز به سیستم گرمایشی و راهنما، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و… از جمله آپشن های اچ سی کراس به شمار می آید.

 

برای نصب آپشن های مخفی اچ سی کراس به کجا مراجعه کنیم؟

برای نصب آپشن اچ سی کراس بهتر است به مراکز معتبر مراجعه کرده و از سپردن کار به تعمیرکاران بی تجربه خودداری کنید.

دیدگاه ها

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
مجید نوری پور گفته که :
یکشنبه, 28 اسفند 1401
خرید و نصب آپشن های اچ سی کراس
اینستاگرام