پرفروش ترین خودروهای چینی در ایران

تاریخ : ﺳﻪشنبه, 06 اردیبهشت 1401 | بازدید : 7173 | نظرات : 0

در چند سال اخیر، خودروهای چینی بیشترین سهم خودروهای خارجی در خیابان‌های ایران را به خود اختصاص داده اند. آخرین آمار منتشر شده توسط خودروسازان بخش خصوصی در سال 1400 نشان می دهد که جک S5، برلیانس H330، جک J5 اتوماتیک، دانگ فنگ H30 کراس و بسترن B30 به ترتیب در لیست پرفروش ترین ماشین چینی در ایران قرار گرفته اند. اکثر خودروهای لوکس چینی از نظر ویژگی ها و امکانات بسیار به هم نزدیک هستند و این امر انتخاب را برای مشتری بسیار سخت می کند اما در این بین تعدادی از خودروهای چینی به دلیل امکانات مطابق با سلیقه مصرف کننده ایرانی، قیمت مناسب و کیفیت بالا توانسته اند به پرفروش ترین خودروهای چینی در بازار ایران تبدیل شوند. در ادامه این مطلب از آپشن کالا ما می خواهیم پرفروش‌ترین خودروهای چینی در ایران را به شما دوستداران ماشین معرفی کنیم. ما را تا پایان همراهی کنید.

 

پرفروش ترین ماشین های چینی در ایران

جک S5

جک S5 با قدرت در صدر لیست پرفروش‌ترین خودروهای های چینی در ایران قرار می گیرد. پرفروش ترین شاسی بلند چینی در ایران توانسته است از سال 1394 تا به اکنون طرفداران بسیاری به دست بیاورد و به یکی از ماشین‌های محبوب چینی در ایران تبدیل شود. خودرو جک  S5که به آئودی شباهت زیادی دارد به یک موتور 4 سیلندری با حجم 2 لیتری مجهز است. توانایی تولید 174 اسب بخار و گشتاورد 235 نیوتن‌متر این موتور نشان‌دهنده قدرت و عملکرد مناسب جک اس 5 می باشد. داشتن فضای کافی داخل کابین از دیگر ویژگی های عالی این خودرو چینی محسوب می شود که با داشتن صندلی‌های راحت، داشبوردی با طراحی خاص، قطعات لوکس و باکیفیت داخلی توانسته است در جذب رضایت کاربران موفق عمل کند. جک S5 ، پرفروش ترین خودرو چینی در ایران به آپشن‌هایی مانند  سنسور باران، روکش چرمی برای فرمان، کامپیوتر برای صندلی راننده، کنترل سرعت در سربالایی، سیستم پایداری، قفل کودک، بلوتوث، سیستم پخش قوی، سنسور پارک جلو و عقب، کیسه هوا سرنشین جلو و راننده، چراغ عقب  LED، آینه‌های جانبی برقی دارای گرم‌کن، ترمز هیدرولیکی کمکی، هشدار باد چرخ‌ها، چراغ راهنما روی آینه، حافظه برای صندلی‌ها، دیمر،‌ کامپیوتر سفری، قابلیت تنظیم ارتفاع برای صندلی راننده، چراغ‌های جلو اتوماتیک، سیستم مخصوص ضد سرقت و سانروف مجهز می باشد.

 

قیمت مانیتور ماشین

 

 پرفروش ترین خودروهای چینی در ایران

 

برلیانس H330

دومین خودرو پرفروش چینی در بازار ایران، برلیانس H330می باشد. این محصول که از خودروهای چینی مونتاژ شده توسط شرکت پارس خودرو می باشد، در فاصله سال‌های 1394 تا 1399 روی خط تولید این شرکت قرار داشت و در دو نسخه دنده‌ای و اتوماتیک با پیشرانه‌های 1.5 و 1.65 لیتری به دست مشتریان رسید. شهرت خوب پارس خودرو، چهره متفاوت نسبت به خودروهای داخلی، امکانات قابل قبول و قیمت مقرون به صرفه از جمله دلایل محبوبیت برلیانس H330 نزد مشتریان ایرانی هستند. فرمان پذیری خوب و هندلینگ مناسب از مهمترین نقاط قوت برلیانس محسوب می شود. همچنین با نصب سیستم مک فرسون در بخش جلوی خودرو و میل پیچشی در عقب خودرو حتی در مسیر های نا هموار نیز خودرو تنش های وارده را به خوبی تعدیل کرده و به کابین منتقل نمی کند.

 

مانیتور برلیانس

 

پرفروش ترین ماشین های چینی در ایران

 

این مطلب را حتما بخوانید: کروز کنترل چیست و چگونه کار میکند؟

 

جک J5 اتوماتیک

جک J5 از دیگر خودروهای چینی پرفروش در بازار ایران می باشد که از لحاظ طراحی داخلی نیز جزو بهترین‌ها محسوب می‌شود. فضای داخل کابین جک J5 اتوماتیک در مقایسه با خودروهای داخلی و یا حتی رقبای هموطنش در بازار، جذابیت و پویایی بالایی دارد و می تواند سرنشینان داخل کابین را کاملا راضی نگه دارد. علاوه بر این با اضافه شدن یک صفحه نمایشگر سیستم سرگرمی به کنسول مرکزی، جذابیت این خودرو دوچندان شده و بزرگ ترین نقطه ضعف آن برطرف شده است. خوب است بدانید بهترین طراحی بین خودروهای چینی متعلق به خودروهای برند جک است که بیشترین تعداد خودرو را در لیست پر فروش‌ترین خودروهای چینی بازار ایران دارد.

از امکانات جک J5 اتوماتیک می توان به سیستم خودکار تهویه مطبوع، رینگ ۱۶ اینچی اسپرت آلومینیومی، چراغ‌ های مه ‌شکن جلو و عقب، چراغ‌ های هالوژنی جلو و عقب، شیشه بالابر جلو و عقب برقی، آینه ‌های برقی جانبی، روکش چرمی صندلی‌ ها و فرمان، صندلی جلو با قابلیت تنظیم در ۸ جهت، آینه ‌های جانبی دارای گرمکن، سنسور نور برای روشن و خاموش شدن چراغ‌ ها، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک ها، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، سانروف و خروجی سیستم تهویه مطبوع برای سرنشینان عقب اشاره کرد.

 

نحوه نگهداری صندلی چرم خودرو

 

پرفروش ترین خودروهای چینی در بازار ایران

 

دانگ فنگ  H30

دانگ فنگ اچ سی کراس که در لیست خوش فروش ترین ماشین های چینی در ایران قرار می گیرد، محصولی است که در همکاری دانگ فنگ چین و PSA فرانسه تولید شده و در عین سادگی خاصی یک خودروی مدرن محسوب می شود. طراحی ظاهری زیبا، مدرن و جوان‌پسند، طراحی خوب کابین، تعلیق نرم، هماهنگی پیشرانه و جعبه‌دنده، رانندگی آسان، چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب و کیسه‌ی هوا برای راننده و سرنشین جلو، سیستم ترمز ABS و EBD و دوربین عقب از جمله مزایای دانگ فنگ H30 کراس به شمار می آید که آن را به یکی از پرفروش ترین ماشین های چینی ایران تبدیل کرده است. موتور 1.6 لیتری این خودرو، حداکثر توان خروجی 106 اسب بخار و 142 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این خودرو به عنوان پر آپشن ترین خودرو چینی در بازار ایران نیز شناخته می شود.

 

مانیتور اچ سی کراس

 

دانگ فانگ اچ سی پرفروش ترین خودرو چینی در ایران

 

بسترن B30

بسترن B30 یک سدان اتوماتیک و اقتصادی از بهمن موتور است که به دلیل کسب نمرات بالا از آزمون ایمنی معتبر و بهره‌مندی از تجهیزات ایمنی قابل قبول همچون کنترل کشش و کنترل پایداری نسبت به دیگر رقبای چینی خود در لیست پرفروش ترین خودروهای چینی در ایران قرار می گیرد. بسترن B30 در نمای جلو، چهره مد روز و چراغ‌های خشنی دارد. چراغ‌های جلو پنجره بزرگ با خطوط کرومی افقی، چراغ‌های مخصوص روز که در دو طرف سپر پایینی قرار گرفته‌اند و چراغ‌های کشیده و تعبیه چراغ های روز همگی نمای جلویی بسترن B30 را خوب و جوان‌پسند جلوه می دهد. صندلی‌های خودرو کاملا نرم و راحت هستند و به دلیل قیمت مناسب می توانیم آن را به عنوان محبوب ترین خودروهای چینی در ایران برای سفرهای خانوادگی معرفی کنیم.

سیستم HHC از تجهیزات نصب شده در خودرو بسترن B30 است که باعث می شود تا در هنگام سربالایی با برداشته شدن پا از روی پدال ترمز، برای جلوگیری از عقب رفتن خودرو، ترمزها کماکان و تا چند ثانیه خودرو را نگه دارند تا راننده زمان کافی برای فشردن پدال گاز را داشته باشد. علاوه بر این آپشن کروز کنترل در بسترن B30 از روی غربیلک فرمان قابل تنظیم است که برای جاده های برون شهری و مسافرت های طولانی سیستمی کاربردی و مفید است. B30 اولین سدان چینی مونتاژی ایران بود که در تست‌های ایمنی تصادف موسسه چینی C-NCAP موفق به کسب پنج ستاره ایمنی شده بود.

 

پرفروش ترین خودروهای چینی در ایران

 

پرفروش ترین ماشین های چینی در بازار ایران کدامند؟

 آخرین آمار منتشر شده توسط خودروسازان بخش خصوصی در سال 1400 نشان می دهد که جک S5، برلیانس H330، جک J5 اتوماتیک، دانگ فنگ H30 کراس و بسترن B30 به ترتیب در لیست پرفروش‌ترین خودروهای چینی در بازار ایران قرار دارند.

 

 

دیدگاه ها

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
اینستاگرام