با مشخصات و معایب سورن پلاس آشنا شوید!

تاریخ : ﺳﻪشنبه, 07 دی 1400 | بازدید : 104105 | نظرات : 32

سمند اولین خودروی ملی که در سال 1381 توسط شرکت خودروسازی ایران خودرو تولید و روانه بازار شده است. در این 19 سال مدل های مختلفی از این خودرو تولید شده که خانواده سمند را به عدد هشت رسانده است. آخرین مدل این خانواده، سمند سورن پلاس است که در اواخر سال 1398 از آن رونمایی شد. سمند سورن به عنوان سمند فیس لیفت شده به بازار عرضه شد و حالا سورن پلاس به عنوان مدل جدید تر و گران تر سمند سورن روانه بازار شده که امروز در اپشن کالا می خواهیم درباره مشخصات، معایب و نقاط ضعف و قوت سورن پلاس برای شما بگوییم.

 

مزایا و معایب سورن پلاس

فراموش نکنید تقریبا همه خودروها دارای مزایا و معایبی هستند به عنوان مثال مصرف سوخت بالا از معایب پژو پارس سال است. شاید از اولین مدل سمند تولید شده تا آخرین مدل تولید شده خیلی از ایرادات موجود برطرف نشده باشد و تقریبا معایب یکسانی با هم دارند. مزایا و معایب سمند سورن پلاس عبارتند از:

 

مزایا و معایب سورن پلاس

 

مزایای سمند سورن پلاس

  • افزوده شدن دو ویژگی جدید کروز کنترل و کامپیوتر سفری اضافه شده
  • خدمات پس از فروش خوب و شبکه نمایندگی‌های گسترده
  • تجربه یک رانندگی خوب و راحت
  • پیشرانه خوب و مطمئن
  • موتور قدرتمند با عملکرد مطلوب
  • طراحی کابین زیبا
  • ایمنی بالا

 

 

معایب سمند سورن پلاس

1. عدم تست تصادف

بزرگترین عیبی که همه خودروهای ایرانی دارند عدم تست تصادف آن هاست به شکلی که هیچکس توانایی و مقاومت آن ها را در مقابل تصادف های سهمگین ارزیابی نکرده و این به معنای مهم نبودن جان خریداران خودرو های ایرانی است. البته عدم بهره وری از تست ایمنی در ماشین های مونتاژشده در داخل ایران صدق نمی کند و معمولا فرایند تست تصادف آن‌ها از سوی طرف خارجی انجام ‌می‌شود. از آنجاکه سورن پلاس کاملا براساس سمند طراحی شده‌ و با توجه به اینکه خود سمند نیز براساس پلتفرم پژو ۴۰۵ است، می‌توان براساس تست ایمنی پژو ۴۰۵ نتیجه گرفت که سمند به سختی می‌تواند حتی ۳ ستاره را در تست ایمنی دریافت‌کند. رتبه 3 نشان می دهد که خودرو از ایمنی بسیار پایینی برخوردار است.

2. گرانی و کمیابی قطعات یدکی

یکی دیگر از معایب سورن پلاس جدید که خریداران را آزار می دهد کمبود قطعات یدکی این خودرو است. سمند سورن پلاس با وجود اینکه خودرویی ایرانی است، اما طبق شنیده ها و تجربه های خریداران، یافتن لوازم یدکی و قطعات سخت است. نگهداری سورن گران و پیدا کردن برخی از قطعات سخت است و این یکی از مشکلات سورن پلاس می باشد. البته این فقط در تعداد محدودی از قطعات دیده می شود و حتی گاهی اوقات یافتن یکی از آن ها حدود یک ماه زمان می برد، اما سایر قطعات این خودرو همه جا هستند. 

نکته: سرویس دوره ای ماشین به صورت منظم می تواند احتمال بروز خرابی قطعات خودروی شما را در آینده را کاهش دهد. چک لیست تعمیر و نگهداری خودرو شامل فیلتر روغن، روغن ترمز، لاستیک های خودرو، کنترل فیلترهای هوا و .... می شود.

3. سنگینی و کند بودن

سنگینی و کند بودن یکی دیگر از مشکلات و معایب سورن پلاس است که باعث می شود هرکسی سراغ این این ماشین نرود. خوب است بدانید با توجه به وزن بالای این خودرو نسبت به موتور استفاده شده در آن به مانند نسل های گذشته سمند، این خودرو از شتاب خوبی برخوردار نمی باشد البته نسبت به گذشته کمی بهتر شده است.

4. طراحی ضعیف نسبت به مدل

با توجه به اینکه خود این خودرو مدل فیس لیفت شده، سمند سورنی است که خود فیس لیفت به حساب می آید اما همچنان تغییرات چشمگیر و اساسی در طراحی ظاهر آن دیده نمی شود. 

 

علائم خرابی گیربکس اتومات

 

مشخصات سمند سورن پلاس

همه مشخصات ممکن از قبیل فنی ، امکانات ، ابعاد و اندازه و ... سمند سورن پلاس را در این متن بررسی می کنیم .

 

معایب سورن پلاس

 

مشخصات فنی

            مشخصات

         حجم / میزان / تعداد

           محور محرک

           دیفرانسیل جلو

           حجم موتور

        ۱.۷ لیتر (۱۶۵۰ سی سی)

         نوع موتور

    EF7 – چهار سیلندر خطی بنزینی     

        تنفس موتور

         طبیعی

         حداکثر قدرت

        ۱۱۵ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه

       حداکثر گشتاور

۱۵۹ نیوتن متر در ۳۵۰۰ – ۴۵۰۰ دور در دقیقه

          مصرف سوخت ترکیبی

      ۷.۴۹ لیتر در صد کیلومتر

          انتقال قدرت

      ۵ سرعته دستی

            شتاب

         12

            حداکثر سرعت

          190

           تعداد سیلندر

           4

          تعداد سوپاپ

          16

     استاندارد آلایندگی

        یورو 5

         سیستم فرمان

        هیدرولیک

          سیستم تعلیق جلو

       مک فرسون

          سیستم تعلیق عقب

       فنر پیچشی

        نوع بدنه

      سدان خانوادگی

          نوع رینگ

       آلومینیومی

         نوع شاسی

         یکپارچه

           ترمز جلو

        دیسکی خنک‌شونده

           ترمز عقب

        کاسه‌ای

 

ابعاد و اندازه

            مشخصات

         ابعاد و اندازه

              طول

         ۴۵۳۴ میلیمتر

             عرض

        ۱۷۲۰ میلیمتر

             ارتفاع

         ۱۴۶۰ میلیمتر

فاصله بین محور جلو و عقب

          ۲۶۷۱ میلیمتر

          وزن خالص

          ۱۲۵۷ کیلوگرم

        حجم مخزن سوخت

             66

          قطر رینگ

           ۱۵ اینچ

            چرخ جلو و عقب

       R15 195/60

           حجم صندوق عقب

          ۵۰۰ لیتر

            تعداد سرنشین

           5 نفر

 

 آپشن‌ها و امکانات سورن پلاس

سمند سورن پلاس علاوه بر ویژگی های مدل های قبلی به تجهیزات جدیدتری مانند کروز کنترل و کامپیوتر سفری مجهز شده است. از جمله مهمترین تجهیزات رفاهی و ایمنی مشترک با سمند سورن معمولی می توان به حسگر فاصله‌سنج عقب، سیستم ترمز ضد قفل ABS ، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، فرمان هیدرولیک، دکمه‌های کنترل روی فرمان، سیستم صوتی شش اسپیکر با خروجی ساب ووفر، هندزفری، بلوتوث، دو عدد کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، تهویه مطبوع خودکار به علاوه دریچه تهویه عقب، صندلی راننده با تنظیمات برقی ۶ حالته، صندلی سرنشین جلو با تنظیم برقی ۴ حالته، روکش صندلی پارچه‌ای، تریم مشکی‌رنگ فضای داخل، دسترسی به صندوق عقب از داخل کابین، آینه‌های جانبی تاشونده با تنظیم برقی و مجهز به گرم‌کن، شیشه‌های سولار، شیشه بالابر آنتی‌ترپ اشاره کرد.

 

مانیتور سورن پلاس

 

ایمنی سمند سورن پلاس

در بحث ایمنی هر خودرو از جمله سمند سورن پلاس، اولین موضوعی که می توان مطرح کرد بحث ایربگ است. این خودرو مجهز به دو کیسه هوا برای سرنشین جلو و راننده است. به منظور ایجاد محیط رانندگی ایمن و آسان، این خودرو به سنسور دنده عقب نیز مجهز شده است. یکی دیگر از گزینه های ایمنی خودروی سورن پلاس که می توان از آن برای قرار دادن صندلی کودک نیز استفاده کرد، ایزوفیکس است که امکان قرارگیری ایمن صندلی کودک در داخل خودرو را فراهم می کند. همچنین سورن به سیستم کروز کنترل نیز مجهز است. ترمزهای این خودرو از نوع ABS است که از فناوری EBD نیز بهره می برد. سیستم ضد سرقت ایموبلایزر نیز در این خودرو تعبیه شده است تا تمامی جنبه های امنیتی را پوشش دهد.

 

سمند سورن پلاس چه مزایایی دارد؟

افزوده شدن دو ویژگی جدید کروز کنترل و کامپیوتر سفری، خدمات پس از فروش خوب، پیشرانه خوب و مطمئن، موتور قدرتمند با عملکرد مطلوب، طراحی کابین زیبا و ایمنی بالا برخی از مزایای سورن پلاس محسوب می شود.

 

سمند سورن پلاس چه معایبی دارد؟

گرانی و کمیابی قطعات یدکی، عدم تست تصادف، طراحی ضعیف و سنگینی و کند بودن از جمله معایب سورن پلاس می باشد.

دیدگاه ها

نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
سورن گفته که :
پنجشنبه, 22 تیر 1402
تو نمیخاد بگی سنگینه منگینه سورن خود سلطان جادس خیلیا ارزوشو دارن به صد تا پارس اینا میخوره
عادل گفته که :
پنجشنبه, 08 تیر 1402
کولرش یهو میره روی بخاری
اسماعیل گفته که :
پنجشنبه, 08 تیر 1402
سورن پلاس صفر گرفتیم دنده 3 می پره و آزاد می کته
اکبر گفته که :
جمعه, 12 خرداد 1402
سلام عرض ادب بنده الان حدود ۶ ماه هست یه سورن پلاس خریدم ماشین خوبی هست ولی تو پارکینگ بعد دو روز میخوام سوارش شم برق تو کیلومتر نیست اصلا ماشین روشن نمیشه خواهشن یکی راهنمایی کنه چکار باید کرد داره کلافمون میکنه
امیر عکافزاده گفته که :
جمعه, 22 اردیبهشت 1402
سلام سورن پلاس دوگانه رو حدود یک هفته هست تحویل گرفتم. درب عقب سمت شاگرد و ستون عقب و وسط همون سمت ازش صدا میاد. دوم اینکه ماشین بدجور به سمت شاگرد میکشه هنوز ۹۵ تا کارکرده زمانی تحویل گرفتم حدود یک کیلو شن دریا تو موتورش و توی اتاق بود. حتی انگار بارون باریده و نشت اب از دوتا درب جلو داشته. جای قطرات اب روی دریچه های کولر دو سمت بود.و داخل ماشین غرق شن بود انگار کنار دریا بوده و درها باز بودن اونم چندین روز. هنوز که صدتا نرفته اینه خدا رحم کنه. راستی چراغ خطر درب عقب سمت شاگرد هم خاموشه.
رایحه برتر گفته که :
یکشنبه, 10 اردیبهشت 1402
دیروز ظهر از نمایندگی گرفتم بعد از ظهر چراغ چکش روشن شد اینقدر ماشالله کیفیت محصولات بالاست بردم نمایندگی نوبت زد گفت ۱۰ روز دیگه بیار درب ها بزرگتر از اتاقه نمیدونم یا مونتاژ خیلی داغونه درب عقب هم تلق و تلوق میکنه اول کار اینه خدا رحم کنه شر نشه برام
وحید گفته که :
ﺳﻪشنبه, 29 فروردین 1402
سورن پلاس دوگانه گرفتم سری اول مصرف گازش عالیه ۵ کیلو گاز ۲۵۰ کیلومتر طی میکنه، شتابش توی گاز از بنزین بهتره کلا با گاز موتورش روانتره فقط تو جاده کوهستانی برا سبقت یه نمه کم میاره ولی توی اتوبان نمره یکه، قبلا پارس داشتم یه بار بعد چند دقیقه که خاموش بود روشن کردم آمپرش از وسط رد کرده بود که پرام ریخت ولی متوجه شدم کلا ذات ef7 گرما دوسته امیدوارم موتورش به خرج نیوفته چون شایعاتی هست که اون موتور اصلی طراحی شده آلمان نیست
شیرکو حمزه گفته که :
یکشنبه, 27 فروردین 1402
قیمت منصفانه این ماشین فوقش 50 میلیون تومانه به هیچ وجه از این بالاتر ارزش نداره .
امید گفته که :
پنجشنبه, 03 فروردین 1402
من این خودرو رو 6 ماهه که تحویل گرفتم مانیتور دار هست و خداییش عالیه ولی مدتی هست چراغ روز یا هالی دی اون روشن نمیشه علت چیه
جعفر گفته که :
چهارشنبه, 24 اسفند 1401
با وجود اینکه خودرو داخلی است چرا خریدار باید تا یک ماه دنبال قطعه بدود و مشکل ماشینشو حل کند چرا....؟
بهنام گفته که :
چهارشنبه, 24 اسفند 1401
اون موتور ای اف 7 که خوب بود روی این ماشین نیست و قطعاتش افت کیفیت زیادی داشته داخل کابینش هم که خیلی تو اتاقش خشک و مشکیه صدای هوا میاد و رو دریها زود خط میافته واقعا برای ماشین صفر به این گرونی زشته اینطور باشه با این امکانات اضافی فقط قیمتشو گرونتر کردن وگرنه که سمند هرچی ساده تر باشه بهتره کم خرج تره مخصوصا برای کار خوبه که کم خرج باشه دلیل محبوب شدن سمند سادگی و کم خرج بودنش بود متاسفانه دیگه سمند اینطور نیست اگر واشر نمیزنن اما مشکلات سرسلیندر گیربکس دارن که باید تو همون گارانتی رفع بشه اینکه بدتر از واشر زدنه بعد گارانتی هم گیربکس زانتیایی بندازین تا موتور گیربکس همخوانی پیدا کنه دیسکش هم دیرتر تمام بشه و این موتورها به روغن حساسن حتما روغنو توی نمایندگی یا جای مطمین و سر کیلومتر چهار هزار تا تعویض کنید
رضا گفته که :
یکشنبه, 07 اسفند 1401
سورن من برج ۱۰ ۱۴۰۱ تحویل گرفتم خدایش شتاب عالی نسبت به پارس tu5 داشتم ماشین نرم بی صدا کارمی کنه ولی قطعات چقدر تو بازار گیر میات
ناشناس گفته که :
شنبه, 06 اسفند 1401
اگه ماشین خوبی نیست چرا به مر م میفروشین و با جانشون بازی میکنین مثل این می مونه که فقط دهن خریدار رو همون لحظه ببندی و بعدش اگه دچار مشکل شد بگین که بد رانندگی کردی یا ازش زیاد کار کشیدی
امیرحسین امیری گفته که :
جمعه, 05 اسفند 1401
سلام من برج ۱۰ سال ۱۴۰۱ سورن تحویل گرفتم تو جاده که عالیه شما ۱۸۰ تاهم بری احساس نمیکنی کابینش عالیه موتورش عالیه فقط اگه زیاد گاز بدی معروفه با واشر زدن بعد ماشین دود میکنه نکته دیگه این که برق کشی این ماشینو تغییر دادن و ماله ۲۰۷ رو روش نصب کردن در نتیجه قطعات برقیش فوق العاده گرون و حساسه و زود خراب میشه که ماشین منم خراب شد بردم نمایندگی برقشو عوض کرد در اصل نود شبکه node bcm اینا خراب میشه ممنون
مهدی گریوانی گفته که :
چهارشنبه, 19 بهمن 1401
از این نوع ماشین خوشم اومد به امید روزی که یکدونه داشته باشم آمین
محمد حسین گفته که :
شنبه, 15 بهمن 1401
من سورن پلاس برج 10 امسال تحویل گرفتم 100 کیلومتر رفتم دیدم موتور صدای تق تق میده بردم نمایندگی گفتن سرسیلندرش هست میگن شرکت گفته تمام سرسیلندرهای مارک بش آلمان که روی بعضی سورن ها بسته شده مشکل دارن باید باز بشن مال من هم الان به حول قوه الهی باز کردن البته هزار ماشاالله اول 100 کیلومتر باهاش رفتم بعد موتورش باز شد تا 100 کیلومتر خرج موتور نمیارن
مهدی گفته که :
ﺳﻪشنبه, 11 بهمن 1401
من ۴ ماهه سورن پلاس رو تحویل گرفتم. الان رو کیلومتر ۴۸۰۰ هست. مواردی که من باهاش مواجه شدم: لامپ ترمز عقب این خودرو نه تنها تو بازار پیدا نمیشه، بلکه تو نمایندگی ها هم وجود نداره. رو اکثر خودروها، حتی خارجی اومدن لامپ زرد ساده رو برای چراغ ترمز استفاده کردن و روی اون رو قاب قرمز گذاشتن ولی تو سورن پلاس اومدن قاب شیشه ای موج دار گذاشتن و خود لامپ قرمزه و جالبه که خار مربوط به لامپ طوری هست که هیچ لامپ مشابهی هم بهش نمیخوره. چراغ های عقب این خودرو به شدت گرونه. رو دیجیکالا بگردید قیمتهاش هست. ست چراغ های عقب دو سمت (۴ تکه است) شش میلیون و دویست میشه. چند تا سورن پلاس دیدم که چراغ های روزشون یا همون led های سفید سوخته. ظاهرا بعد یه مدت همشون میسوزن و حتی کلید روشن و خاموش جدا هم نداره. مه شکن جلو، خیلی راحت لامپ هاش میسوزه. این ضعف رو اکثر مدل های سمند هست و همچنان رفع نشده. تو سربالایی کاملا کم میاره. اگر تو شیب ملایل و ترافیک تو ایست کامل باشی و بخارگیر خودرو رو بزنی، کولر هم برای بخارگیری روشن میشه و ماشین دیگه نمیکشه و جونش در میاد تا بخاد حرکت کنه. به شدت بد مونتاژ شده و صدای بیرون خیلی راحت میاد داخل. سنسور دنده عقبش دائما اتصالی داره. نمیدونم سایرین هم این مورد رو داشتن یا خیر؟ من سمندlxساده هم داشتم. نسبت به اون بدنه ضعیف تر شده. انگار برای کم کردن وزن خودرو و موتور ضعیفی که بجای ef7 آلمانی، انداختن رو خودروها بدجوری بدنه رو نازک و ضعیف کردن. اکثر کسانی که EF7 زیمنس داشتن به ضعیف بودن سورن پلاس و شتاب گیری بدش اعتراف کردن. اگر تجربه رانندگی با EF7های سمند رو دارید قطعا نمیتونید از سورن پلاس لذت ببرید.
محمود گفته که :
ﺳﻪشنبه, 04 بهمن 1401
سلام سورن پلاس خیلی از پارس نرم تر و بهتره امکانات و سواری بهتری داره در کل قابل قبوله
علی عطا گفته که :
یکشنبه, 02 بهمن 1401
سلام. من یک ساله سورن پلاس صفر خریدم. کیلومتر ۱۵۰۰ به بعد شروع به دود آبی غلیظ و کم کردن شدید روغن نموده .چند بار نمایندگی رفتم ولی بعد از چند ماه دوباره همین عیب را دارد.الان ۴۴۰۰ کیلومتر کار کرده و همچنان بشدت روغن کم می کنه و وقتی روغن تعویض شد خروج دود آبی از اگزوز زیاد می شود تا وقتی روغن موتور بسیار کم شد. یکسال است من را بیچاره کرده. حالم از هرچه ماشین است به هم می خورد. لطفا برای رضای خدا راهنمایی کنید.
محسن گفته که :
یکشنبه, 02 بهمن 1401
چه می شود کرد. بازار انحصاری وبی کیفیت ازاین بهتر نمیشه .
احمد گفته که :
جمعه, 23 دی 1401
ای کاش بازار ایران ماشبن خارجی داشت و مردم دلبخواهی میتوانستند ماشین بخرند ،داد از دست این فرغون ها
عباس زایری گفته که :
دوشنبه, 28 آذر 1401
عالیه از نظر من خدایش فقط گرونه
هادی گفته که :
دوشنبه, 07 آذر 1401
من دوماهه این ماشینو گرفتم، میگن قطعات کمیابه ولی نیس ، نمایندگی ایران خودرو بخشی از قطعات رو ازاد میفروشه و در اختیار خودروهای گارانتی دار نمیزاره.... متاسفانه از همون ابتدا قفل صندوق خراب شد، فرمان میکشه و ناتوانی تعمیر ان توسط نمایندگی، دوبار مجبورم کردن بیرون لاستیکها رو جابجا کنم، با اینکه کارت طلایی داره، وجود نقطه های پوسیدگی روی بدنه و .....خلاصه پشیمونم کردن از خرید، فقط شتابش خوبه
رضا گفته که :
دوشنبه, 23 آبان 1401
به امید آنکه باگذشت زمان از آپشن های ماشین کم نشود.
محمداسماعیلی گفته که :
چهارشنبه, 11 آبان 1401
سلام من سه ماهه سورن پلاس تحویل گرفتم خداییش به نسبت پارس تیو ۵ که قبلا داشتم جادارتر و محکم تر و بی صداتره دور بالا هم عالیه سرعتش ولی ای کاش دیسک چرخهای عقب و صندلی شش حالت برقیه راننده ورینگ دورنگش رو که از اول به مردم فروختن حذف نمیکردن ایران خودرو با این کارهاش فقط به اعتبار ضعیفش بیشتر لطمه میزنه ولی در کل ماشین خانوادگی خوبیه و رانندگی باهاش لذت بخشه
مرتضي گفته که :
دوشنبه, 09 آبان 1401
سلام، من یه سورن پلاس صفر تحویل گرفتم از کارخونه، موقع روشن کردن اولیه آمپر آب بالا نیست و نرماله ولی وقتی یه مدت حرکت میکنه و نگه میداری خاموشش میکنی فن کار نمیکنه و آمپر از وسط پایینه ولی یکم بعد میای روشنش میکنی آمپر آب یکم از وسط بالاتره و فن کار میکنه میاد پایین، این مساله نرماله یا ایراد داره ببرم نمایندگی؟
محمد عندلیبی گفته که :
جمعه, 15 مهر 1401
سلام لطفن توربو شارژ تولید نکنید پدر منو درآورد توی سه سال سه بار توربو عوض کردم خواهشن توربو روی این ماشین نصب نکنید
مهران گفته که :
ﺳﻪشنبه, 12 مهر 1401
اقا ما سورن پلاس گرفتیم موتورش صدا پیکان دولوکس میده داشبوردش خوبه و نرم ولی شک ندارم بعد از یه مدت اسفنجش خشک میشه داشبورد از ستون خیلی فاصله داره چرخ عقب کاسه ایه بازم شتاب هم زمانی که گاز میدی باید وایستی تا دور خوب پر کنه اردی کاربرات میزنتش ولی زمانی که دور پر کرد راحت 150 به بالا رو خیلی نرم پر میکنه امیدوارم در اینده اذیت نکنه
محمد حدیدی گفته که :
یکشنبه, 02 مرداد 1401
سلام .چند وقته سورن پلاس خریدم . قبلا پارس تیوفایو کلاس ۱۵ داشتم. از لحاظ شتاب اولیه پارس سرتر بود. سورن پلاس در لحظه شتاب گیری تاخیر در گاز خوردن داره نسبت به پارس. دمای آب در سورن بالاتر از پارس هست. راحتی سورن بیشتره. داخل کابین سورن بهتره ولی قطعات با کم دقتی مونتاژ شده. چرخهای عقب پارس تیو5 دیسک هست ولی سورن سادس و این ایراده بنظر من. موقع گاز دادن به سورن پلاس باید مراعاتش را کنین ولی توی پارس تیو ۵شلاقی میشه گازش بدی. قطعات ظاهری پارس همه جا هست ولی سورن محدوده. سایز لاستیک هر دو ۱۵ هست و جا داره که رینگ ۱۶ هم نصب کنین زیرش.
مدیریت سایت در پاسخ گفته که :
سلام دوست عزیز، از اینکه نظر خود را درباره معایب و مشخصات سورن به اشتراک گذاشتید سپاسگزاریم
مصطفی گفته که :
چهارشنبه, 22 تیر 1401
چرا مدیریت کارگران اینقدر در مونتاژ خودرو ها کم کاری میکنند. جوری شده وقتی متوجه بستن پیچها در خودرو میشی حدس میزنی کارگران با لجاجت و عمدا اقدام به خرابکاری و کم کاری در مونتاژ خودرو ها میکنند. درب عقب اغلب سورن پلاس ها صدا میدهد! تا به حال هیچ مدیر سالن مونتاژی پاسخگو نبوده است در حالی که داستان یه تکه نمد یا فوم است والسلام !
مدیریت سایت در پاسخ گفته که :
از اینکه نظر خود را درباره معایب و مشکلات سورن پلاس به اشتراک گذاشتید سپاسگزاریم
اینستاگرام